تعمیرات پکیج اصفهان

تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

تعمیرات پکیج باکسی اصفهان و سرویس کامل و دوره ای، عیب یابی و رفع عیب سریع توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ما با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می گردد.

برآورد هزینه تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

هزینه تعمیر خاموش شدن پکیج باکسی

خاموش شدن پکیج از جمله خرابی های پکیج می باشد که دلایل متعددی دارد اگر پکیج اصلا روشن نشود و موقع کار چراغها شروع به چشمک زدن کند یعنی PCB خراب شده است. دلایل دیگر می تواند سوختن فیوز و یا خرابی برد و … باشد.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
تعویض برد دستگاه 500000 تا 1300000
تنظیم برد الکترونیک500000
تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

تعمیرات تخصصی پکیج باکسی در کمتر از 3 ساعت!

هزینه تعمیر گرم و سرد شدن مداوم آب پکیج باکسی

گرم و سرد شدن مداوم آب مصرفی پکیج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از مهمترین دلایل آن افت فشار می باشد و یا قطعاتی مانند پمپ نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
هزینه تعویض پمپ آباز 500000 تا 1500000
تعویض شیر سه راه600000
تعویض شیر اطمینان500000
هزینه تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر با تعمیرات در محل!

هزینه تعمیر و رفع نشتی پکیج باکسی

نشتی پکیج باکسی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که هزینه تعمیر و تعویض قطعات هریک متفاوت می باشد. دلایل نشتی پکیج می تواند شکاف و یا ترک در مدل حرارتی، عایق و آب بندی نشدن پمپ، خرابی شیر اطمینان فشار و یا عیب در دیافراگم ظرف انبساط باشد.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
آب بندی، واشربندی کامل پکیج از 500000 تا 1000000
تعویض پمپ کامل با کاتالیست 900000
تعویض منبع انبساط1300000
تعویض شیر اطمینان500000
رفع نشتی و تعمیر پکیج باکسی اصفهان

اعزام سریع تعمیرکار سیار پکیج به محل!

علت انتخاب ما برای تعمیرات پکیج باکسی اصفهان چیست؟

مرکز تعمیر پکیج اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات پکیج باکسی اصفهان کلیه تعمیرات پکیج و سرویس های دوره ای را با استفاده از تجهیزات استاندارد و تکنسین های مجرب و اموزش دیده در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه انجام می دهد.

مهارت
سرعت ارائه خدمات
کیفیت
رضایت مشتری
تعمیرات پکیج باکسی اصفهان رفع عیب

تمامی خدمات دارای ضمانت و گارانتی تعمیرات می باشد!

از کجا بفهمیم پکیج نیاز به سرویس و رسوب زدایی دارد؟
علائم نیاز به رسوب زدایی پکیج باکسی

هنگام استفاده از پکیج چنانچه برخی از موارد زیر را مشاهده کردید نشان می دهد که دستگاه شما نیاز به رسوب زدایی دارد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود.

  • کم شدن فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه
  • درست گرم نکردن آب توسط پکیج
  • شنیده شدن صدای تق تق از پکیج هنگام روشن شدن
  • زیاد بودن مدت زمان گرم شدن آب گرم
  • بالا رفتن بی دلیل فشار و بار سنج پکیج
رسوب زدایی و تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

نگران جا به جایی نباشید تمامی تعمیرات، عیب یابی و سرویس در محل انجام می گردد.

  • استفاده از قطعات اصلی

    هنگام تعمیرات پکیج باکسی در برخی موارد نیاز به تعویض قطعه می باشد. تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما برای تعویض از قطعات فابریک و اصلی استفاده می کنند. قطعات تعویضی همه اورجینال می باشند.

  • تعمیرکاران متخصص و با تجربه

    تعمیرکارانی که تعمیر پکیج باکسی را انجام می دهند همگی دارای تخصص و تجربه در این زمینه بوده و تخصص و آگاهی از فن آوری های روز دنیا را دارند و در کمترین زمان عیب یابی و تعمیرات را انجام می دهند.

  • گارانتی تعمیرات

    تعمیرات پکیج باکسی که توسط نیروهای متخصص این مجموعه انجام می گردد همواره به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام می شود. کلیه تعمیرات دارای ضمانت و گارانتی می باشند.

  • سرعت و دقت در ارائه خدمات

    کلیه خدمات و تعمیرات توسط این مجموعه با دقت و سرعت انجام می شود. عیب یابی و تعمیرات در کمترین و سریع ترین زمان انجام می گردد.

ارائه با کیفیت ترین خدمات سرویس، ترمیم و عیب یابی و تعمیرات پکیج باکسی اصفهان

آموزش هواگیری پکیج

هواگیری از موارد مهمی است که قبل از استفاده باید انجام شود. سرویس و هواگیری باید به صورت  دوره ای انجام شود. ویدئویی که وجود دارد در مورد آموزش و نحوه هواگیری می باشد. با مشاهده آن به راحتی می توانید پکیج خود را هواگیری نمایید.

متخصصین کارآزموده و حرفه ای و سابقه حداقل 10 سال در امر تعمیرات

رفع عیب و تعمیرات پکیج باکسی در منزل
تعمیرات پکیج باکسی اصفهان در منزل

تعمیرات پکیج باکسی اصفهان در منزل از خدماتی است که این مجموعه برای رفاه حال همشهریان ارائه می دهد. با توجه به تخصص، تجربه و دانشی که در زمینه تعمیر پکیج دارند در کمترین زمان عیب یابی و تعمیرات را انجام می دهند. تمامی خدمات در محل و با بهترین کیفیت توسط بهترین تعمیرکاران انجام می شود. با تماس شما نیروهای ما در کمترین زمان با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و با عیب یابی سریع ایراد و مشکلات را رفع می کنند.

شما می توانید با تماس با تکنسین های ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. برخی از این عیب ها به راحتی قابل رفع می باشند کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید.

چگونه عمر پکیج خود را افزایش دهیم

راههای بهبود عملکرد و افزایش عمر پکیج باکسی

درجه و دمای پکیج را تا آخر زیاد نکنید

در برخی موارد درجه شوفاژ را تا آخر زیاد می کنند و بعد که دما افزایش پیدا کرد و گرم شد پنجره و یا درب را باز می گذارند در اینصورت علاوه بر اینکه مقدار زیادی انرژی هدر می رود به دستگاه آسیب وارد شده و موجب خرابی و کاهش عملکرد دستگاه می شود.

سرویس و تعمیرات پکیج باکسی اصفهان در محل
از محافظ برق و فیلتر استفاده کنید

از مواردی که باید هنگام استفاده از پکیج باید به آن توجه کرد استفاده از محافظ برق و فیلتر می باشد. محافظ برق باعث می شود تا از سوختن برد دستگاه جلوگیری شود و استفاده از سختی گیر و فیلتر سبب می شود که مواد قطعات و لوله ها رسوب نکرده و عمر مفید دستگاه افزایش می یابد.

برای اطلاع از سایر نکات که می تواند شما را از تعمیر پکیج بی نیاز کند روی تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید .

ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته و بدون تعطیلی

چه موقع پکیج باکسی به سرویس نیاز دارد؟
سرویس کامل پکیج باکسی

سرویس کامل پکیج باکسی شامل اقداماتی است که برای افزایش عمر و عملکرد پکیج لازم می باشد. این اقدامات شامل بررسی کلیه قطعات، تنظیم دستگاه، اسید شویی، رسوب زدایی، مدارشویی، تنظیم دودکش تنظیم شعله و … می شود.

رفع عیب پکیج باکسی اصفهان
چه موقع باید دستگاه سرویس شود

سرویس دستگاه به دو صورت انجام می شود سرویس کامل پکیج و سرویس دوره ای پکیج. متخصصین ما توصیه می کنند که برای بهبود عملکرد دستگاه، هر 6 ماه یکبار دستگاه سرویس شود تا دستگاه شما دچار خرابی و آسیب نشود چنانچه سرویس به صورت دوره ای انجام نمی شود سالی یکبار سرویس کامل صورت گیرد.

اعزام فوری تعمیرکار در کمتر از 1 ساعت

بهترین راه عیب یابی پکیج دیواری
چگونه می توانم پکیج خود را عیب یابی کنم؟

زمانی که مشکل، عیب و خرابی برای پکیج به وجود می آید به دو روش می توان این عیب را بررسی کرد.

  • کارکرد پکیج باکسی: اولین مورد نوع کارکرد دستگاه می باشد وقتی دستگاه به درستی کار نمی کند مثلا هنگام روشن شدن یا کارکرد سر و صدا دارد و یا آب مدام سرد و گرم می شود یا دستگاه خاموش می شود یا روشن نمی شود هریک از این علائم مربوط به بخشی از دستگاه می باشد.
  • کدهای خطای پکیج باکسی: روش دیگر کدهای خطای پکیج ها می باشد. وقتی هر یک از قسمتهای دستگاه دچار مشکل شود به وسیله ارور نمایش داده می شود که هر ارور مربوط به قسمت خاصی می باشد که می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما و یا تماس و مشورت با مشاوران علت بروز ارور را تشخیص داده و دستگاه را عیب یابی نمایید.

آنچه همراهان محترم در مورد ما می گویند

راضی هستم خیلی سریع عیب دستگاه رو تشخیص دادند و تعمیرات را نیز سریع انجام دادند. خیای هم در کارشون دقیق بودند. با تشگر از شما

باید بگم بهترین هستین. با نصاف در کار، خوش برخورد و بسیار حرفهای درکار هستید

تشکر خدا ازتون راضی باشه. تعمیرکارتون کارش رو خیلی تمیز و خوب انجام دادند. آدم منصف و خوش قولی بودند.

عالی بود تعمیرکاری که تعمیر پکیج رو انجام دادند انسان بسیار شریف و متخصصی بودند. سپاس از زحمتی که کشیدند و هزینه منصفانه شون.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات و تعمیرات با کیفیت ، با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس