تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان شما در مزکز تعمیر پکیج اصفهان ، توسط بهترین و متخصص ترین نیروها انجام می شود . یکی از مهم ترین سیستم هایی که در خانه از آن استفاده می شود، پکیج های مختلف است . پکیج به عنوان سیستم گرمایشی منزل قرار دارد.تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان به صورت بسیار تخصصی توسط مرکز تعمیر پکیج رادیانت با بهترین قیمت انجام می شود.

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان، ارور ها

برای پکیج های رادیانت ممکن است خطا های متعددی به وجود بیاید که هر کدام معنی خاص خود را داشته باشند. خطاهایی که برای پکیج رادیانت به وجود می‌آیند، کدهایی دارند که تعمیرکاران بر حسب کد های آنها خطاها را شناسایی می کنند. آنها را معنی می کنند.زمانی که یک مشکل جدی برای پکیج ها ایجاد شده باشد باعث می‌شود که بر روی نمایشگر پکیج های دیواری و زمینی کدهای خطای پکیج ایجاد شود.

  • اولین کد ارور مربوط به کد A01می باشد. زمانی که به دلایل مختلفی مانند قطع شدن گاز یا خراب بودن فندک و یا مشکلات در شیر گاز مشعل پکیج روشن نشود، این کد بر روی نمایشگر ظاهر می شود . شما باید برای برطرف کردن این کد، گاز ورودی پکیج ها را باز کنید . اگر گاز را باز کردید و مشکل رفع نشد، باید این محصول را به تعمیرگاه‌ها ببرید.
  • کد ارور دیگر مربوط به کد A04می باشد. در صورتی که پرشر سوئیچ آب دچار مشکلی شده باشد امکان کم شدن فشار ورودی آب پکیج وجود دارد . در این صورت است که این کد بر روی نمایشگر های پکیج ایجاد می شود. شما برای برطرف کردن این خطا و ارور در ابتدا فشارسنج دستگاه را باید مورد بررسی قرار دهید و فشار پکیج را بر روی عدد ۲ تنظیم نمایید.

اگر می خواهید از این مشکلات رهایی یابید نکات نگهداری و افزایش عمر پکیج را مطالعه نمایید . بدین منظور روی عبارت تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک نمایید

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را به صورت 100 درصد ضمانت کیفی می کنیم !

علت افت فشار آب پکیج رادیانت

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان ،‌افت فشار آب

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای پکیج رادیانت به وجود بیاید، این است که فشار آب آن دچار افت شود. افت فشار آب پکیج نیاز به یک تعمیر اساسی از سوی افراد متخصص دارد که در شرکت های معتبر به تعمیرات حرفه ای پکیج رادیانت می پردازند. از جمله علت های شایع که باعث می شود فشار آب پکیج رادیانت دچار نوسان شود این است که بیشتر از ۳ سال مورد استفاده واقع شود . در این صورت حتما یکبار دچار این مشکل خواهد شد.

از دیگر دلایل می توانیم به وجود نوسان آب اشاره کنیم. در ساختمان ها بیشتر از پمپ های آب استفاده می کنند و ممکن است به صورت کم یا زیاد به پکیج آب برسد. در این صورت پکیج نیز نمی‌تواند آنها را کنترل کند و به خاطر همین آب آن دچار نوسان می شود.

از دیگر دلایل که ممکن است با آب پکیج به صورت مستقیم ارتباط داشته باشد، شیر پکیج است. در صورتی که شیر را باز بگذاریم باعث افت فشار آب پکیج می شود که در صورت مشاهده چنین مشکلی حتماً باید اول شیر پکیج را بررسی کنیم.

از دیگر علت هایی که ما حتماً باید آن را مورد بررسی قرار دهیم این است که ممکن است منبع پکیج دچار سوراخی شده باشد. در این صورت آب از آن چکه خواهد کرد و این منبع آب را درون خود نگه نخواهد داشت . به صورت کم یا زیاد و به صورت نوسانی به پکیج می رساند. در صورتی که مشکل افت فشار از منبع باشد حتماً باید از کارگران متخصص برای تعویض این منبع استفاده کنیم. چون در صورتی که به صورت نادرست این منبع بسته شود، به صورت مستقیم به پکیج آسیب های بسیار جدی وارد خواهد کرد.

بهترین کیفیت تعمیرات پکیج را با کمترین هزینه ی ممکن از ما بخواهید

علت روشن نشدن پکیج رادیانت

تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان ،‌روشن نشدن پکیج

از شایع ترین مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ها به وجود آمده باشد روشن شدن آنها می باشد. روشن نشدن پکیج می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. از جمله این است که شمع اصلی پکیج دچار خرابی شده باشد. در صورتی که شمع خراب شده باشد پکیج تحت هیچ طریقی روشن نخواهد شد.

حتماً باید به تعمیرکار اسرع وقت خبر داد که به رفع این مشکل اقدام کنند، چون پکیج از جمله وسایلی است که باید حتماً در منزل وجود داشته باشد و در صورت خراب بودن و یا روشن نشدن آنها بسیاری از کارهای خانه انجام نمی شود.تعمیر پکیج رادیانت در اصفهان توسط تعمیرکاران زبده صورت می یرد که در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت، علل روشن نشدن پکیج را بررسی می کنند.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *