تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان توسط بهترین متخصصین مرکز تعمیر پکیج اصفهان انجام می شود . داشتن یک پکیج استاندارد و خوب مانند فرولی تضمین کننده سیستم گرمایشی محیط منزل شما است . به دلیل ایمنی بسیار بالا و مصرف بهینه سوخت، توانایی گرمایشی مکان های بزرگ جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و شوفاژ و شوفاژ خانه است.

مزیت مهم دیگر استفاده از پکیج این است که برای هر واحد ساختمانی به صورت مستقل نصب می شود. اما برای اینکه پکیج شما به بهترین نحو کار کند و طول عمر مفید آن افزایش یابد. باید از سرویس سالانه آن غافل نشوید. بهتر است تعمیر پکیج خود را به اشخاص متخصص و قابل اعتماد بسپارید. این افراد به دلیل تخصص و اخلاق حرفه ای که دارند به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام می دهند.

اگر ساکن اصفهان هستید به شما پیشنهاد می کنیم از متخصصان تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان کمک بگیرید . این مجموعه  توانسته اند درصد بالایی از رضایت مشتری را کسب کنند. تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان با کادر مجرب ، با سابقه و حرفه ای خود علاوه بر نصب پکیج فرولی، خدماتی چون سرویس و تعمیر پکیج فرولی را ارائه می دهند.

پکیج فرولی دارای کیفیت بسیار بالا و ساخت ایتالیا است . به دلیل گسترش خدمات پس از فروشی که ارائه می دهد، برندی محبوب در بین مصرف کنندگان ایرانی است.

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان ، عیب یابی

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان ، عیب یابی

اگر پکیج شما دچار عیب و مشکل شود، در سیستم گرمایش و حتی در امور روزمره شما مانند حمام رفتن خلل ایجاد می کند. بنابراین باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن کنید. بنابراین شما باید اقدام به شناخت تعمیرکاران مجاز برای عیب یابی نوع پکیج تان کنید.

در صورتی که پکیج شما دچار مشکل شود ابتدا باید کدی که بر روی صفحه نمایش پکیج ظاهر می شود (مثلا کد A01 که به معنای عدم تشکیل جرقه است و یا کد A02 که به شما می گوید شعله روشن است اما مشعل خاموش است) را یادادشت کنید . با تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان تماس بگیرید. متخصصان عیب یابی از پکیج در اصفهان برای تعمیر و سرویس به آدرس مورد نظر فرستاده می شوند.

تعمیرکار پس از بررسی پکیج و کد نمایش داده شده عیب یابی از پکیج را انجام می دهد . او به شما درباره مشکل پیش امده، هزینه تعمیر و یا اگر در صورت لزوم نیاز به تعویض قطعه باشد، هزینه تعویض قطعه را اعلام می کند . در صورت تمایل شما اقدام یه تعمیر پکیج شما می کند.

برای اینکه از تعمیرات پکیج بی نیاز شوید ،‌باید از نکات نگهداری و افزایش عمر پکیج مطلع شوید . بدین منظور می توانید روی تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کنید

بهترین کیفیت تعمیرات را با کمترین هزینه ی ممکن از ما بخواهید

علت روشن نشدن پکیج

تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان ،‌روشن نشدن

در صورتی که پکیج شما روشن نمی شود، ابتدا شیر ورودی گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی ندارد . در صورتی که اطمینان حاصل شد که مشکلی ندارد ، عوامل دیگر را بررسی کنید.

یکی از علل شایع روشن نشدن پکیج فرولی و سایر پکیج ها پایین بودن فشار بار پکیج است. بنابراین ابتدا میزان فشار بار را چک کنید که باید بین ۱ تا ۵/۱ باشد. اگر میزان فشار بار کمتر بود می توانید با استفاده از شیر پرکن که در زیر پکیج قرار دارد میزان فشار بار را تنظیم کنید. برای این کار باید شیر پرکن را در جهت مخالف عقربه ساعت بچرخانید . زمانی که فشار به ۵/۱ رسید آن را ببندید. در غیر این صورت اگر پکیج فرولی شما روشن نشد کد نمایش داده شده را یادداشت کنید . با تعمیر پکیج در اصفهان تماس بگیرید و تعمیرکاران حرفه ای در اسرع وقت برای تعمیر پکیج شما فرستاده می شوند.

یکی از دلایل روشن نشدن پکیج تنطیم نبودن شعله پکیج است. اگر شعله بلند تر یا کوتاه تر از حد استاندارد باشد مانع از روشن شدن پکیج می شود.

علاوه بر فشار اب میزان فشار گاز و تمیزی مشعل هم بر روشن شدن پکیج تاثیر می گذارد. برای روشن ماندن شمعک دستگاه از ابزاری به نام یود الکترود استفاده می کنند . اگر سر آن کثیف باشد و یا فاصله آن با شعله تنظیم نباشد، پس از جرقه زدن شعله را تشخیص نمی دهد و خاموش می شود.

آخرین مسئله مورد بررسی برد پکیج است و اگر خراب شده باشد راهی به جز تعویض برد ندارید.

به کمک خدمات ما تا 70 درصد هزینه ی تعمیرات پکیج خود را کاهش دهید  !

علت خراب شدن ترموستات پکیچ

عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری به تخصص و توانایی بالایی نیاز دارد. نباید تعمیر آن را به افراد کم تجربه واگذار کنید، در صورت نیاز به تعمیرات پکیج حرفه ای مراجعه کنید تا از تعمیر درست آن مطمئن شوید. ترموستات که به آن سنسور حد و یا سنسور حفاظت از دما و بی متال نیز می گویند. در تمامی پکیج های دیواری به کار رفته است، دمای پکیج را کنترل می کند.

روش کار سنسور حد اینگونه است که اگر آب وارد رادیاتور اصلی پکیج نشود سنسور حد فعال شده و از کارکرد دوباره پکیج جلوگیری می کند .تا زمانی دمای که مبدل پایین نیاید ترموستات متصل می ماند. ترموستات در واقع دمای آبی را که مصرف کننده مشخص می کند، تنظیم می کند. ترموستات دارای یک کلید گاز و دیافراگم کنترل کننده گاز دارد . همچنین لوله مسی حساس به دما که قابلیت انبساط بالایی دارد و میزان دمای آب را به برد منتقل می کند . میزان شعله را تنظیم می کند و یا شعله را روشن و خاموش می کند.

برای تست عیب یابی ترموستات وقتی پکیج روشن است. یکی از قطعات آن را جدا کنید که در این موقع پکیج باید خاموش شود. اگر چنین نشد ترموستات شما خراب است.

یکی از علائم خرابی ترموستات خاموشی خود به خود و مکرر آن است که در این موقع حتما باید از تعمیرات پکیج حرفه ای برای تعمیر کمک گرفت. ممکن است دکمه و کلید های ترموستات خراب شود و در کارکرد ترموستات خلل ایجاد کند و باید حتما تعویض شود، برای اینکه از اصل بودن دکمه تعویضی مطمئن باشید بهتر است از نمایندگی های مجاز با کادر مطمئن و حرفه ای کمک بگیرید.

چنانچه در اصفهان سکونت دارید به شما پیشنهاد می کنیم با تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان تماس بگیرید.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج فرولی در بهارستان اصفهان تماس حاصل فرمایید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *