تعمیر پکیج ناوین اصفهان

تعمیرات پکیج اصفهان

تعمیر پکیج ناوین اصفهان

تعمیر پکیج ناوین اصفهان  را به متخصصین با تجربه و با مهارت مرکز تعمیر پکیج اصفهان بسپارید و نگران نباشید . این مجموعه تمامی مشکلات بخچال شما را به سرعت و با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهید . کافی ست با مشاورین مجموعه تعمیر پکیج اصفهان تماس بگیرید .

تعمیرات پکیج ناوین اصفهان

نمایندگی پکیج ناوین اصفهان

ما سال هاست که با عنوان مجموعه تعمیر پکیج ناوین اصفهان فعالیت تخصصی خود را در زمینه تعمیرات انواع مختلف پکیج شروع کرده و توانسته ایم اعتماد و همراهی بخش زیادی از مشتریان خود را به دست آوریم . ما بهترین و با کیفیت ترین تعمیرات پکیج را ، با کمترین هزینه ممکن داریم . برای دریافت تعمیرات و خدمات هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اصفهان تماس بگیرید .

میزان هزینه تعمیر پکیج ناوین اصفهان

مقدار هزینه رفع مشکل سرد بودن پکیج ناوین

سرد بودن پکیج از جمله مشکلات رایج پکیج می باشد که دلایل مختلفی دارد .یکی از این دلایل خرابی و ایراد در سنسور دمای پکیج است . این قطعه میزان دمای پکیج را کنترل و تنظیم می نماید . اگر دچار خرابی شود و اطلاعات غلط مبنی بر گرم بودن پکیج صادر کند برد دستور اشتباه برای قطع عملکرد پکیج می دهد و پکیج گرم نمی شود . هزینه رفع این مشکل به شرح زیر است :

خدماتهزینه ها
تعویض سنسور دما 250000 ریال تا 600000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 250000 ریال

نمایندگی پکیج ناوین اصفهان تعمیر سرد بودن

کمترین هزینه تعمیرات را از ما بخواهید

 هزینه سرویس کامل پکیج ناوین

از بهترین اقداماتی که برای جلوگیری از خرابی پکیج می توان انجام داد ، سرویس کردن پکیج می باشد . این کار باعث می شود که از گسترش خرابی احتمالی جلوگیری شود . و هزینه های تعمیرات کاهش پیدا کند . بهتر است پکیج خود را به صورت فصلی و یا حداقل سالانه سرویس نمایید که هزینه آن به شرح زیر می باشد .

خدمات هزینه ها
سرویس کامل پکیج1000000 ریال الی 2500000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 250000 ریال
نمایندگی پکیج ناوین اصفهان سرویس کردن

دریافت مشاوره تخصصی 100 درصد رایگان

مقدار هزینه رفع مشکل روشن نشدن پکیج ناوین

از دلایل روشن نشدن پکیج ناوین ، خرابی و مشکل در پمپ پکیج می باشد . وظیفه ی پمپ پکیج به گردش در آوردن آب داخل پکیج می باشد . زمانی که پمپ خراب باشد و نوتند آب را به گردش در آورد ، برد این مسئله را تشخیص می دهد و کارکرد پکیج را متوقف می نماید به همین دلیل پکیج روشن نمی شود . هزنیه رفع این مشکل در جدول زیر قید شده است :

خدمات هزینه ها
تعویض پمپ با فلنج فلزی500000 ریال الی 1200000 ریال
تعویض پمپ با کالیت400000 ریال تا 900000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 250000 ریال
نمایندگی پکیج ناوین اصفهان روشن نشدن

ارائه خدمات و تعمیرات به صورت تضمینی

چرا برای تعمیر پکیج ناوین اصفهان ما را انتخاب کنید ؟

زیرا ما با چندین دهه سابقه درخشان در این زمینه بهترین تعمیرات و خدمات را با حداقل هزینه و در زمان بسیار کوتاه ، در منزل شما ارائه می نماییم . ما تمام خدمات خود را ضمانت می کنیم . پس بدون نگرانی با ما تماس بگیرید .

سرعت
مهارت
رضایت مشتری
کیفیت
نمایندگی پکیج ناوین اصفهان نیروگستران

کاهش هزینه ها ی تعمیرات تا 70 درصد!

  • هزینه مناسب

    ما برای رفاه حال شما شهروندان عزیز ، مناسب ترین هزینه را برای تعمیرات با کیفیت خود در نظر گرفته ایم و سعی کرده ایم تا با حذف هزینه های اضافه کمترین قیمت تعمیرات را داشته باشیم . بدون نگرانی در مورد هزینه های سنگین تعمیرات با ما تماس بگیرید .

  • تضمین کیفیت

    ما همه خدمات و تعمیرات خود را به صورت کامل از لحاظ کیفی ضمانت می کنیم . بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران را داریم و با داشتن سابقه ی کاری چندین ساله ، بدون هیچ تردیدی همه خدمات خود را تضمین می کنیم .

  • تعمیر درمحل

    کلیه ی تعمیرات ما از صفر تا صد در محل شما انجام می شود و نیاز به هیچ گونه جا به جایی و انتقال به تعمیرگاه نمی باشد . زیرا تمام تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات ، به همراه تعمیرکار سیار به منزل شما اعزام می گردد و تمام تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد

  • کوتاه ترین زمان تعمیرات

    ما کوتاه ترین زمان تعمیرات را داریم . تمامی تعمیرات را ما به طور متوسط در کمتر از 3 ساعت انجام می شود . و این مطلب به خوبی بیانگر سرعت تعمیرات ما می باشد . تعمیرکاران ما با مهارت و تخصصی که دارند به سرعت مشکل را شناسایی و رفع می نمایند .

100 درصد تعمیرات در منزل شما انجام می شود

نکاتی که عمر مفید پکیج شما را افزایش می دهد .

  • از فیلتر و سختی گیر در ورودی های پکیج استفاده نمایید .
  • محافظ بدنه ی پکیج به شما د رمحافظت و جلوگیری از ضربه احتکالی به پکیج کمک می کند .
  • مطمعن شوید که دودکش پکیج سالم است و مسدود نیست . و از کلاهک استاندارد برای دودکش استفاده نمایید .
  • توجه داشته باشید که نباید پکیج را در نزدیکی وسایل گرما زا نصب نمایید و از قرار دادن مواد محترقه و قابل اشتعال در کنار پکیج خودداری نمایید .
  • مطمعن شوید که تمامی لوله ها و اتصالات سالم و استانداد هستند.
  • از پکیج در برابر وزش باد و جریان هوا شدید باید محافظت شود .
  • پکیج را در جایی نصب کنید که تهویه هوای مناسب داشته باشد .

برای اطلاع از نکاتی که می تواند شما را از تعمیرات پکیج بی نیاز کند ،‌روی عبارت تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید

نمایندگی پکیج ناوین اصفهان نکات مفید

رایج ترین مشکلات پکیج چیست ؟

خاموش شدن ناگهانی پکیج

از مشکلات رایج پکیج می توان به خاموش شدن ناگهانی پکیج اشاره کرد . دلیل خاموش شدن ناگهانی پکیج ، می تواند گرم شدن بیش از حد پکیج باشد . در این حالت وقتی که پکیج بیش از حد گرم می شود ، برای جلوگیر از خطرات پکیج خود به خود خاموش می شود .و پس از برگشتن به دمای پاین مجددا روشن خواهد شد . به این حالت در اصطلاح می گویند پکیج جوش آورده است .که به دلیل تنظیم نبودن کلید دما ، رسوب گیری مبدل ثانویه و خرابی کلید NTC و … باشد . این مشکل به دلیل پیچیده بودن حتما باید توسط تعمیرکار رفع شود .

نمایندگی پکیج ناوین اصفهان مشکلات متداول
روشن نشدن پکیج

روشن نشدن پکیج می تواند به علت  خرابی شمعک پکیج باشد.  و یا به دلیل خرابی در سیستم جرقه زنی و گاز . برای اطمینان از این موضوع شیر آب گرم را باز کنید و سعی کنید به صورت دستی با فندک پکیج را روشن کنید . در صورتی که پکیج روشن شود مشخص می شود که ایراد در سیستم شمعک پکیج است .که باید تعویض گردد . گاهی هم به دلیل گرفتگی لوله گاز متصل به شمعک ک بسیار باریک است این اتفاق می افتد . در هر صورت نیاز به بررسی و تعویض توسط تعمیرکار دارد .

برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید

دو نکته که عملکرد پکیج شما را بهبود می بخشد

استفاده از سختی گیر

همانطور که شما هم می دانید آب مورد استفاده ی ما سختی زیادی دارد و مواد محلول در آن زیاد است . این مسئله بسیار برای پکیج مضر است زیرا باعث ایجاد رسوب در مبدل ثانویه می شود و مشکلات دیگری مانند گرم نکردنو حتی روشن نشدن پکیج می شود . به همین دلیل از سختی گیر که وظیفه ی آن کم کردن سختی آب پکیج می باشد استفاده می کنند . این کار با توجه به صحبت هایی که شد عمر پکیج را افزوده و باعث بهبود بازدهی پکیج می شود .

نمایندگی پکیج ناوین اصفهان بهبود بازدهی
بررسی دودکش پکیج

دودکش از موارد مهمی است که باید به آن توجه نمود . زیرا از موارد ایمنی و نگهداری پکیج می باشد که درصورت ایراد می تواند بسیار خطرناک باشد . توجه داشته باشید که دودکش مورد استفاده سالم و استاندارد باشد . و همچنین به صورت فصلی دودکش را بررسی کرده و از عدم انسداد آن مطمئن شوید .استفاده از کلاهک ایمنی استاندارد هم بسیار اهمیت دارد زیرا از جمع و انباشته شدن مواد سمی جلوگیری می نمایید . برای بهبود عملکرد پکیج و ایمنی خودتان متوجه دودکش باشید .

دارنده ی بهترین کیفیت خدمات ، با قیمت مناسب

نظرات ارزشمند شما همراهان عزیز

سلام . شبتون بخیر . تشکر بچه های زحمت کش نیروگستران.کارتون واقعا عالی هست

سلام و خسته نباشید عرض میکنم . تشکر بابت خدمات سریع و دقیقتون من که واقعا راضی بودم . ممنون

روز بخیر . سرعت و دقت تعمیراتتون خیلی خوبه . تعمیرکاری که فرستادین خیلی مودب و ماهر و سریع بودن واقعا .من واقعا راضی بودم خیلی ممنون از شما

تعمیراتتون خیلی خوب بود . قیمتتون هم واقعا مناسب هست دمتون گرم .

شماره تماس