هزینه تعمیر آبگرمکن

هزینه تعمیر آبگرمکن

هزینه تعمیر آبگرمکن

هزینه تعمیر آبگرمکن ، همواره از مواردی بوده که بسیار اهمیت داشته و مورد سوال افراد بوده است . این مسئله کاملا بیانگر این است که میزان هزینه ی آبگرمکن یکی از دغدغه های مهم برای افراد است . به همین دلیل در این مقاله به این مورد پرداخته ایم .

لیست هزینه تعمیر آبگرمکن

خرابی آبگرمکن مشکلی است که برای هر آبگرمکن با هر مدل و برندی ممکن است پیش آید . همانطور که پیش از این گفته شد ، میزان هزینه ی تعمیر آبگرمکن بسیار اهمیت دارد . هزینه تعمیر آبگرمکن می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر باشد و کاهش یا افزایش یابد . در اینجا لیست کلی هزینه تعمیر آبگرمکن را قرار داده ایم . با این حال بهتر این است که با مشاورین مرکز تعمیر پکیج اصفهان تماس گرفته و استعلام قیمت دقیق و به روز نمایید .

خدماتهزینه ها
سرویس کامل آبگرمکن 1800000 ریال الی 2200000 ریال
هواگیری آبگرمکن 250000 ریال الی 650000 ریال
اسید شویی1500000 ریال 2000000 ریال
تعمیر دیافراگم180000 ریال تا 600000 ریال
تعویض پمپ500000 ریال الی 950000 ریال
تعمیر ترموستات600000 ریال الی 950000 ریال
تعمیر ترموکوبل450000 ریال تا 1000000 ریال
تعمیر شمعک 300000 ریال تا 800000 ریال
نصب آبگرمکن 1000000 ریال تا 1500000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

کمترین هزینه ی تعمیرات آبگرمکن را از مجموعه ی نیرو گستران بخواهید

عوامل موثر بر میزان هزینه تعمیرات

آبگرمکن را می توان گفت از جمله وسایل ضروری در منزل است ، که به محض خراب شدن باید نسبت به تعمیر آن اقدام کرد . برای این کار باید با یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات تماس بگیرید و تعمیر آبگرمکن خود را به یکی از تعمیرکاران با تجربه و ماهر بسپارید . در بحث انتخاب مرکز یکی از ملاک های مهم ، میزان هزینه ی تعمیرات است .  همانطور که در قسمت قبل گفته شد ، میزان هزینه ی تعمیرات تحت تاثیر عوامل مختلفی است که می تواند هزینه تعمیر آبگرمکن شما را کاهش یا افزایش دهد . مواردی مانند:

  • میزان نرخ و دستمزد مرکز تعمیراتی مورد انتخاب شما
  • مدل آبگرمکن
  • نوع و برند آبگرمکن
  • میزان خرابی و آسیب
  • علت خرابی و آسیب
  • تعویض قطعه ی آسیب دیده
  • نوع قطعه ی آسیب دیده
  • و …

برای کاهش هزینه و افزایش عمر پکیج نکات نگهداری پکیج را مطالعه کنید . بدین منظور روی عبارت تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کنید

ما تمامی تعمیرات و خدمات خود را ضمانت می کنیم

تاثیر مرکز تعمیراتی بر هزینه تعمیر آبگرمکن

هزینه تعمیر آبگرمکن ، مرکز تعمیرات

اولین موردی که می تواند بر روی هزینه تعمیرات شما تاثیر داشته باشد ، مرکزی است که برای تعمیرات انتخاب می کنید .تعمیرگاه ها و مراکز تعمیری ، نرخ های مختلفی برای تعمیرات خود در نظر می گیرند . این نرخ های دستمزد و تعرفه ها ی تعمیرات می توانند بسیار بالا باشند و هزینه تعمیرات شما را افزایش دهند و می تواند کمتر باشند و میزان هزینه تعمیر آبگرمکن شما را کاهش دهند . در هرصورت شما این کاملا بستگی به این دارد که شما کدام مرکز را با چه نرخ دستمزدی انتخاب می کنید . برای همین پیش از انتخاب مراکز تعمیراتی به این مورد دقت نمایید ، تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

100 درصد تعمیرات در منزل شما انجام می شود 

مدل آبگرمکن و تاثیر بر میزان هزینه تعمیرات آبگرمکن

نوع و مدل آبگرمکن از دیگر موارد مهمی است که بر هزینه ی تعمیر آبگرمکن شما تاثیر گذار است .

ما به صورت کلی می توانیم آبگرمکن ها را به دو روش تقسیم نماییم .

  • دسته بندی آبگرمکن بر اساس نوع مصرف انرژی :
    1. آبگرمکن برقی ، 2. آبگرمکن گازی
  • دسته بندی بر اساس مخزن آبگرمکن :
    1. آبگرمکن مخزن دار یا ایستاده ، 2. آبگرمکن بدون مخزن یا دیواری

میزان هزینه ی تعمیر هرکدام از انواع بالا متفاوت است . میزان هزینه ی آبگرمکن های دیواری نسبتا بیشتر از هزینه ی آبگرمکن های ایستاده است . به همین دلیل براساس نوع و مدل آبگرمکن شما ، میزان هزینه ی تعمیرات آبگرمکن شما نیز متفاوت خواهد بود . علاوه بر این آبگرمکن ها در دو سایز بزرگ و متوسط هستند که این مورد نیز می توانید میزان هزینه ی تعمیرات شما را کاهش یا افزایش دهند .

هزینه ی تعمیر آبگرمکن در برند های مختلف

آبگرمکن ها در برند های مختلفی در بازار وجود دارند . هریک از برند ها ویژگی ها و مزایا و کیفیت خاص خود را دارد . همین امر باعث می شود که آبگرمکن ها ساختارهای متفاوتی داشته باشند . برخی از آن ها ساده تر و برخی دیگر پیچیده تر هستند . به همین دلیل است که میزان هزینه ی تعمیر برند های مختلف آبگرمکن باهم متفاوت است . برای مثال آبگرمکن از برند بوتان با آبگرمکن از برند لورچ ، هزینه های تعمیر متفاوتی دارند .

به همین دلیل بسته به اینکه برند آبگرمکن شما چیست ، میزان هزینه ی تعمیرات آبگرمکن شما متغیر خواهد بود . برای اطلاع دقیق از مییزان هزینه ی تعمیرات آبگرمکن خود می توانید با مرکز تعمیراتی نیرو گستران تماس گرفته و درخواست مشاوره و استعلام قیمت نمایید . مشاورین این مرکز با دقت مشکلات آبگرمکن شما را بررسی خواهند کرد و شما را از میزان هزینه ی دقیق تعمیرات آگاه خواهند نمود .

با کیفیت ترین خدمات تعمیر آبگرمکن را از ما بخواهید 

سایر موارد موثر بر هزینه

هزینه تعمیر آبگرمکن ، سایر موارد موثر

همانطور که گفته شد عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند هزینه ی تعمیرات شما را افزایش دهد . برای مثال اگر میزان خرابی ابگرمکن گسترده باشد هزینه ی تعمیرات نیز افزایش می یابد . یا اینکه تعمیر برخی قطعات هزینه ی بیشتری دارد . در صورتی که تعمیر برخی قطعات مقدور نباشد و آسیب بیش از اندازه باشد ، تعویض آن قطعه هزینه ی بیشتری را می طلبد . و عواملی از این قبیل … .

نیروگستران ، تخصصی ترین مرکر تعمیرات آبگرمکن و پکیج در اصفهان 

میزان هزینه تعمیر در مرکز تعمیراتی نیرو گستران

نیرو گستران تخصصی ترین مرکز تعمیر پکیج اصفهان و تعمیر آبگرمکن است . این مرکز یکی از با سابقه ترین مراکز تعمیراتی سطح اصفهان است که توانسته بهترین خدمات و تعمیرات را در طی مدت فعالیت خود عرضه نماید . تعمیرات و خدمات این مرکز با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود .

این مرکز تمامی خدمات خود را با کمترین هزینه ی ممکن ارائه می نماید و منصفانه ترین و مناسب ترین هزینه ی تعمیرات را دارد . به همین دلیل شما هیچ نگرانی در مورد کیفیت و هزینه ی تعمیرات خود نخواهید داشت .

همین حالا با مشاورین این مرکز تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید . همچنین می توانید برای استعلام دقیق قیمت های روز و اطلاع در مورد میزان هزینه ی تعمیر آبگرمکن خود با مشاورین مرکز تماس بگیرید . مشکل آبگرمکن خود را شرح دهید ، نوع و برند آن را مشخص نمایید و از میزان هزینه دقیق آن مطلع شوید .

جهت دریافت مشاوره ی رایگان و تعمیرات هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *