تعمیر پکیج ال جی در اصفهان

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان توسط تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج اصفهان انجام می شود . پکیج ال‌جی یکی از مدل‌ های پکیج بسیار شناخته‌ شده در ایران است . این پکیج در میان ایرانی‌ ها طرفداران زیادی دارد. به دلیل عملکردی که این دستگاه از خود نشان داده‌ است، افراد زیادی پکیج ال جی را برای خانه ی خود خریداری نموده اند. پکیج دیواری ال‌جی با بهره‌ گیری از تکنولوژی روز کشور انگلیس ساخته‌ شده است . مدل‌ های معروف آن در ایران پکیج ال‌جی پایونیر و پرستیژ هستند.

یکی از شهر هایی که از محصولات ال‌جی به‌ خوبی استقبال کرده‌ است، اصفهاناست . تعداد زیادی از خانوار های اصفهانی از پکیج ال‌جی استفاده می‌ کنند . در صورت هرگونه خرابی و یا ایجاد اشکال در دستگاه خود، برای تعمیر پکیج ال‌جی در اصفهان می‌توانید به تعمیرگاه های مجاز مراجعه نمایید . در زمانی کوتاه برای رفع ایرادات حاصل‌ شده در دستگاه اقدامات لازم انجام می شود .

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان ، کد خطا

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان ، کد خطا

در این مبحث قصد داریم تا به بیان معنی کد ارور های پکیج ال‌جی بپردازیم، پس ما را همراهی کنید:

  • کد خطا E1 : وقتی‌ که در قسمت شعله ی پکیج یون تشخیص جرقه شکسته‌ شده باشد . دستگاه خاموش و آب سرد می‌ ماند . جرقه‌ زن و یون در صورت خرابی باید تعویض شوند . اگر دودکش مسدود بود، مسیر باز شود. همچنین وجود یا عدم وجود گاز در پکیج بررسی گردد.
  • کد خطا E2: در مواقعی که مبدل بیش از حد حرارت دارد این کد خطا نشان داده می‌ شود . باید از بالا رفتن دما جلوگیری شود و رسوباتی که در مبدل وجود دارند کاملاً تمیز شود.
  • کد خطا E3 : زمانی‌ که آب گرم خروجی ایراد داشته باشد، این خطا مشخص می‌ شود . با از بین رفتن رسوبات موجود در لوله ی شوفاژ و یا در برخی مواقع با ریست کردن پکیج این مشکل حل می‌ شود.
  • کد خطا E4 : این ارور صرفاً به دلیل پایین بودن فشار آب از حد مجاز است . ابتدا باید ببینید که قسمت زیرین دستگاه و لوله‌ ها دچار نشتی نشده باشد . سپس شیر پرکن پکیج را باز کرده تا وقتی‌ که فشار دستگاه به ۲ بار برسد و پکیج را ریست کند. اگر اشکال حل نشد احتمال سوختگی پمپ وجود دارد که باید تعویض گردد.
  • کد خطا E6/E7 : در مدل پرستیژ ال‌جی برای تنظیم دمای آب از یک حسگر یا سنسور استفاده می‌ شود . اگر دچار خرابی و شکستگی شده باشد، این کد خطا نمایش داده می‌ شود . با عوض کردن قطعه پکیج به حالت قبلی خود باز می‌ گردد. البته این کار جزء اقدامات ماهرانه ی تعمیر کاران پکیج های ال‌جی است . اگر در این زمینه مهارت نداشته باشید به دستگاه آسیب وارد می‌ کنید.

برای اطلاع از نکاتی که شما را از تعمیر پکیج بی نیاز می کند روی تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک نمایید

ما ضامن کیفیت 100 درصد تمام خدمات و تعمیرات خود هستیم

علت روشن نشدن پکیج چیست؟

تعمیر پکیج ال جی در اصفهان ،‌روشن نشدن

علت روشن نشدن پکیج موارد متعددی می‌ باشد . باید همگی آنها مورد بررسی قرار گیرند. ولی در مورد پکیج های ال‌جی شایع‌ ترین و در واقع مهم‌ ترین دلیل روشن نشدن دستگاه ال‌جی ، کمبود فشار بار پکیج است. این فشار بار در پکیج ال جی باید بر روی یک‌ و نیم قرار گرفته باشد. به‌ همین دلیل است که اگر فشار بار با کمبود مواجه شود، پکیج به‌ هیچ‌ وجه روشن نمی‌ شود.

این کار به وسیله ی شیر پرکن که مشاهده‌ ی آن آسان نیست . در قسمت زیر پکیج قرار دارد، انجام می‌ شود. برای دیدن شیر پرکن باید خم شوید تا بتوانید این قطعه را در زیر پکیج ببینید.

دلایل روشن نشدن پکیج ال جی در ۲ مرحله خلاصه می‌ شود:

  • پکیج ال‌جی با اعلام کد خطا روشن نمی‌ شود.
  • پکیج ال‌جی بدون اعلام کد خطا روشن نمی‌ شود.

موضوع مهم دیگر که باید به آن پرداخت این است که آیا پکیج ال‌جی تنها در یک حالت روشن نمی‌ شود. یا اینکه در هر دو حالت آب مصرفی و رادیاتور ها هم روشن نخواهد شد. با دانستن دلایل روشن نشدن دستگاه شما نیازمند تعمیرات تخصصی پکیج ال‌جی هستید . این کار توسط تیم حرفه‌ ای و با سابقه ی تعمیرکاران و سرویس کاران مرکز تعمیر پکیج ال‌جی در اصفهان انجام می‌ شود.

کاهش 70 درصدی هزینه ی تعمیرات پکیج !

علت گرم نکردن آب مصرفی پکیج ال‌جی

علت گرم نکردن آب مصرفی پکیج ال‌جی را باید در موارد زیر جستجو کرد:

  •  خرابی قطعه ی فلو سوئیچ اولین علت روشن نشدن آب مصرفی در پکیج ال‌جی است.
  •  رسوب گرفتن مبدل ثانویه نیز می‌ تواند از دلایل گرم نشدن آب مصرفی در پکیج باشد.
  • مورد بعدی کوتاه بودن شعله ی پکیج یا کمبود فشار گاز است که آب مصرفی گرم نمی‌ شود.
  • معیوب بودن سنسور حرارتی دستگاه هم از دیگر دلایل گرم شدن آب مصرفی است.
  •  رسوب گرفتگی در فنر بایپاس و یا سوختن شیر موتوری هم جزو این موارد می‌ باشد.
  • مورد آخر خرابی پرشر هوا است که باید بررسی شود.

در کلیه ی مواردی که در بالا بیان شد به تعمیرات پکیج نیاز است . اگر شما در شهر اصفهان ساکن هستید، برای تعمیر حرفه ای پکیج در اصفهان تنها کافی‌ است تا با مرکز تعمیر پکیج ال‌جی در اصفهان تماس بگیرید .در اسرع وقت برای رفع عیوب حاصل‌ شده پکیج ال‌جی به منزل شما بیایند . اقدامات لازم را درمورد دستگاه انجام دهند.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج ال جی اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *