تعمیر پکیج بیتا اصفهان

تعمیر پکیج بیتا اصفهان

تعمیر پکیج بیتا اصفهان

تعمیر پکیج بیتا اصفهان توسط نیروهای تعمیر پکیج اصفهان انجام می شود . افرادی که به تعمیر پکیج بیتا اصفهان می پردازند تمام قطعات اصلی را با ضمانت جایگزین می نمایند. در نتیجه شما با اطمینان خاطر می توانید از خدمات آنها بهره مند شوید. هزینه های تعمیر پکیج به عوامل مختلفی بستگی دارد، در نتیجه هزینه های آن متغیر خواهد بود.

شما برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر پکیج بیتا اصفهان می توانید به سایت ما مراجعه نمایید . در این سایت اطلاعات در مورد خدمات و خیلی از موارد دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت . یکی از بهترین و قابل دسترس ترین روش ها برای تعمیر این محصول خواهد بود. همچنین هزینه آن نیز کاملا به روز و دقیق می باشد.

با توجه به اینکه پکیج ها مدل های مختلفی دارند و همچنین دارای قطعات گوناگونی نیز هستند، در نتیجه باید تجربه و تخصص کافی برای تعمیر قطعات داشت. تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج بیتا اصفهان با داشتن مهارت چندین سال در زمینه تعمیرات تخصصی پکیج ها در ایران، تمامی خرابی ها و مشکلات پکیج شما را با بهترین کیفیت رفع خواهند نمود.

تعمیر پکیج بیتا اصفهان ، خاموش شدن

تعمیر پکیج بیتا اصفهان ، خاموش شدن

پکیج از جمله جدیدترین سیستم گرمایشی در ساختمان است . امروزه در اکثر خانه ها و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. در میان برند های بسیاری که در کشور وجود دارند، پکیج بیتا از جمله بهترین برند های تولید کننده وسایل گرمایشی در کشور می باشد.

یکی از مشکلات رایج که برای پکیج امکان دارد به وجود آید، خاموش شدن آن است . این مشکل در روزهای سرد زمستان بسیار دردسرساز خواهد بود و موجب کلافه شدن خواهد شد. پکیج دیواری در بیشتر خانه ها به صورت سیستم گرمایش اصلی و گرم کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مشکل تنها گرم شدن خانه نیست . بلکه با خاموش شدن پکیج آب مصرفی نیز گرم نخواهد شد . نبود آب گرم  یکی از مشکلات دیگری بوده که در روزهای سرد افراد با آن مواجه می شوند.

برای اینکه پکیج شما کمتر دچار مشکل شود ،‌ روی تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید و نکات افزایش عمر پکیج را مطالعه نمایید

به کمک خدمات ما تا 70 درصد هزینه ی تعمیرات پکیج خود را کاهش دهید  !

نحوه ی رفع مشکل خاموش شدن پکیج بیتا

تعمیر پکیج بیتا اصفهان ،‌رفع مشکل خاموش شدن

علت خاموش شدن پکیج به دلایل مختلفی بستگی دارد . بعضی از آن ها بدون هیچ ابزاری در خانه قابل تعمیر هستند. ولی برخی دیگر امکان دارد نیاز به تعویض قطعات جدی داشته باشند . این نوع مشکلات باید توسط یک تکنسین حرفه ای باید مورد بررسی قرار گیرد. یکی از این دلایل فشار کم آب بوده که باعث خاموش شدن پکیج می‌شود. اگر پکیج شما دارای یک فشارسنج داخلی باشد، می توانید به راحتی بررسی کنید که آیا فشار آب کم است یا نه . افت فشار آب از راه های مختلفی از جمله نشتی در پکیج ایجاد خواهد شد.

شما می‌توانید فشار آب پکیج را با بررسی فشار سنج تعمیر نمایید. به گونه ای که فشار آب مناسب معمولاً باید در حدود یک باشد . در کتابچه راهنمای پکیج ها و دستورالعمل ها به خوبی بیان شده است . اگر مطمئن نیستید بهتر است کارشناس پکیج فشار آن را برای شما تنظیم نماید.

از دیگر دلایل که مهم ترین دلیل است ، نبود آب کافی در مدار گرمایشی بوده . این دلیل باعث می شود که آب در پکیج وجود نداشته باشد . علت آن نشتی آب و یا مشکل در منبع انبساط آب خواهد بود . از آنجایی که امروزه پکیج‌ها هوشمند هستند، به طور خودکار مقدار آب مورد بررسی قرار می گیرد . در صورتی که کمتر از میزان مورد نیاز باشد، پکیج به هیچ عنوان روشن نخواهد شد.

بنابراین لازم است در صورت بروز هر مشکل آن را رفع نمایید و فشار پکیج را به خوبی تنظیم کنید.

اگر ساکن اصفهان باشید سرویس کاران مرکز تعمیر پکیج بیتا اصفهان تمام این مشکلات را در اسرع وقت برای شما حل می کنند.

گارانتی کیفیت 100 درصد خدمات و تعمیرات پکیج !

معنی خطاهای پکیج بیتا

خطاهای پکیج بیتا به صورت چراغ می باشند . این چراغ ها در حالت های مختلف معنا و مفهوم خاصی را دارند . با چشمک زدن در زمان های مختلف به شما نشان می‌دهند که مشکلی در دستگاه شما وجود دارد . این چراغ های چشمک زن به منزله کدهای خطای پکیج بیتا می باشند.

پکیج بیتا یک محصول بسیار پرطرفدار است . پکیج بیتا انواع مختلفی دارد، در نتیجه یک محصول پرفروش نیز به شمار می آید. وقتی چراغ پکیج شما سبز باشد و به صورت ثابت بود، نشان دهنده این می باشد که دستگاه در حالت آماده باش بوده و تقاضایی دریافت نکرده است.

  • اگر چراغ سبز چشمک زن به مدت ۵ ثانیه روشن و خاموش شود،نشان دهنده ی  مشکل مربوط به فن دستگاه ،گیرپاژ پمپ، کلید حداقل فشار آب و خیلی از موارد دیگر خواهد بود.
  • چراغ قرمز چشمک زن نشان دهنده این بوده که ترموستات قطع شده است . همچنین ارور چراغ قرمز ثابت پکیج بیتا نشان دهنده این بوده که شعله تشکیل نشده است . یا ترموستات دود قطع بوده و یا خود گرمایش قطع می باشد.
  • اگر چراغ چشمک زن شما زرد باشد، حداکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فعال را نشان می دهد . اگر همین چراغ زرد به صورت ثابت باشد، هشدار می دهد که سنسور ntc قطع بوده و برای رفع این ارور باید از یک مرکز تعمیرات پکیج دیواری کمک بگیرید.

مرکز تعمیر پکیج بیتا اصفهان این محصول را با هزینه مناسب تعمیر خواهد نمود. همچنین ضمانت کامل را می‌دهد که با کیفیت بالا به تعمیر پرداخته. در نتیجه شما با اطمینان خاطر می توانید پکیج های خود را به آن ها سپرده که در کوتاه ترین زمان تعمیر خواهند نمود . این افراد هر زمان که مشتری اعلام نماید. آمادگی اعزام متخصص تعمیر پکیج را به محله دارند و نزدیکترین تعمیرکار خود را اعزام خواهند نمود.

در کمتر از 3 ساعت تمامی مشکلات پکیج شما را مرتفع می کنیم

علت گرم و سرد شدن آب پکیج بیتا

یکی از دلایل گرم و سرد شدن آب پکیج، تنظیم نبودن پمپ آب ساختمان و یا خراب شدن دیافراگم منبع انبساط پمپ ساختمان است . این امر باعث می شود آب نوسان زیادی داشته باشد. می توان به جرم گرفتن مبدل اشاره نمود که مهم ترین علت سرد و گرم شدن آب پکیج می باشد.

احتمال دیگر که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، خرابی سنسور آب گرم مصرفی بوده. زیرا ممکن می باشد که سنسورها که وظیفه تشخیص دمای آب را دارند، دقت خود را از دست داده باشند، در نتیجه برد اشتباه تشخیص می دهد که آب بسیار داغ شده. پس شعله برای لحظه ای خاموش خواهد شد. بعد از روشن شدن مجدد این عمل تکرار شده در نهایت سرد و گرم شدن آب را در پی خواهدداشت. به طور مثال در برخی از مواقع وقتی شما شیر آب گرم را باز می کنید آب به خوبی گرم می باشد . اما زمانی که با آب سرد مخلوط می نمایید، به جای ولرم شدن سرد خواهد شد.

از موارد دیگر می‌توان به خرابی شیر ماژوله گاز اشاره نمود. همچنین ممکن است سنسور شوفاژ مشکل پیدا کرده باشد. در برخی از مواقع امکان دارد پمپ ضعیف شده باشد . فقط در پکیج های دو مبدله احتمال این موضوع وجود دارد که باعث سرد و گرم شدن آب پکیج خواهد شد.

وقتی فشار آب سرد که وارد پکیج می شود بیش از حد کم باشد، در نتیجه آب بلافاصله جوش آمده و سنسور آب گرم مصرفی فرمان قطع شعله را خواهد داد و با تکرار این امر آب گرم و سرد خواهد شد.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج بیتا اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *