تعمیر پکیج آریستون اصفهان

تعمیرات پکیج اصفهان

تعمیر پکیج آریستون اصفهان 

تعمیر پکیج آریستون اصفهان خود را به ما بسپارید و نگران کیفیت و هزینه ی تعمیرات نباشید . ما تمامی تعمیرات با با بهترین کیفیت ممکن و با کمترین هزینه و منصفانه ترین قیمت انجام می دهیم .

اعزام فوری تعمیرکار  سیار پکیج به محل

برآورد هزینه تعمیرات پکیج آریستون اصفهان

هزینه تعمیر سر و صدای پکیج

یکی از خرابی ها و مشکلات پکیج سر و صدای زیاد هنگام کار کردن است. وجود سر و صدا هنگام کار کردن پکیج آزار دهنده بوده و نشان می دهد پکیج نیاز به هواگیری دارد.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
هواگیری رادیاتورها500000
تعویض هواگیر350000
نمایندگی پکیج آریستون اصفهان

نیروگستران، ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر پکیج

هزینه تعمیر روشن نشدن پکیج

روشن نشدن پکیج یکی از عیب های متداول می باشد که علت های مختلفی می تواند داشته باشد. این عیب می تواند بر اثر مشکل در برق، خرابی جرقه زن، مسدود بودن مسیر آب و … باشد.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
تعویض ترانس جرقه با یون500000
تعویض شیر کنترل گازاز 300000 تا 1500000
تنظیم شیر کنترل 650000
نمایندگی پکیج آریستون اصفهان و تعمیرات پکیج آریستون

تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن! در کمتر از 3 ساعت!

هزینه تعمیر دمای بسیار زیاد پکیج

زیاد شدن دمای پکیج و آب گرم خروجی از عیب هایی می باشد که باید سریع رفع گردد زیرا به دستگاه آسیب می زند. علت بروز این مشکل این است دمای تنظیم شده و مطلوب توسط دستگاه درست تشخیص داده نشده و یا به درستی به دستگاه اعلام نمی شود.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
تعویض برد الکترونیکی همراه با تنظیم از 500000 تا 1500000
تعویض ترمومتر یا مانومتر یا ترموستات500000
نمایندگی پکیج آریستون اصفهان و تعمیر گرم و سرد شدن آب پکیج

تمامی خدمات به صورت تضمینی و همراه با گارانتی ارائه می گردد.

چرا ما را برای تعمیر پکیج آریستون اصفهان انتخاب می کنید؟

نیروگستران با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات تخصصی پکیج تونسته است با ارائه خدمات با کیفیت رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. کلیه خدمات مجموعه تعمیر پکیج اصفهان توسط متخصصین و تکنسین های کارآزموده و حرفه ای در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام می گیرد. مهارت بالا، دقت، سرعت در ارائه خدمات و کیفیت بالای خدمات از ویژگی های این مجموعه می باشد که خود را ملزم به رعایت آن می داند.

مهارت
رضایت مشتری
کیفیت
سرعت و دقت
تعمیرات پکیج آریستون در محل

انجام تعمیرات به صورت تخصصی و در محل، بدون نیاز به جا به جایی

نکات مهم هنگام استفاده از پکیج
موارد ایمنی و مهم استفاده از پکیج
  • از نصب درست و سالم بودن دودکش اطمینان حاصل نمایید.
  • پکیج را در مکانی دور از وسایل گرمازا نصب نمایید.
  • لوله های گاز را بررسی نمایید که درست نصب شده باشد و نشتی نداشته باشند.
  • مکان نصب پکیج باید به گونه ای باشد که دارای تهویه مناسب باشد.
  • هنگام نصب دودکش از کلاهک اطمینان استفاده نمایید.
  • به صورت دوره ای دستگاه را سرویس نمایید.

نکات نگهداری و افزایش عمر پکیج شما را از تعمیرات بی نیاز می کند . برای اطلاع از این نکات روی تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کنید .

نکات ایمنی هنگام استفاده از پکیج آریستون

تعمیرات در محل و کاهش 70درصدی در هزینه های تعمیر

  • استفاده از قطعات اورجینال

    تکنسین های حرفه ای و با تجربه ما از قطعات اصل و فابریک در تعمیرات پکیج آریستون استفاده می کنند. با توجه به برند از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کنند.کیفیت آن ها را تضمین می نماید.

  • تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده

    تکنسین هایی که تعمیرات پکیج آریستون را انجام می دهند همه از تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده می باشند که به دانش روز آگاهی داشته و به قطعات و مشکلات پکیج شناخت کامل داشته و عیب یابی و تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

  • تعمیرات فوری در محل

    دیگر نیازی به جا به جایی نیست با توجه به نیاز شما و تماس شما با نیروهای ما تعمیرکار سیار به محل اعزام شده و تعمیرات فوری و در محل انجام می گردد.عیب یابی و کلیه تعمیرات در محل و سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

  • گارانتی خدمات

    کلیه خدماتی که توسط مجموعه حرفه ای و با تجربه ما ارائه می گردد همه با بهترین کیفیت انجام می شود. ما تعمیرات خود را تضمین می کنیم. تعمیرات پکیج آریستون که توسط نیروهای ما انجام می گردد دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

ارائه بهترین خدمات توسط تکنسین ها با تجربه و متخصص

گرم نکردن آب توسط پکیج و رفع این عیب

گرم نکردن آب توسط پکیج از جمله عیب های متداول می باشد که به راحتی می توان علت آن را بررسی کرده و رفع نمود. چنانه پکیج شما نیز این مشکل را دارد می توانید ویدیو آموزشی را مشاهده نمایید. در این ویدیو به علت های این عیب و روش رفع آن اشاره شده شده است.

خدمات ما در تمامی روزهای هفته و بدون تعطیلی ارائه می گردد

تعمیر پکیج در منزل
نمایندگی پکیج آریستون اصفهان و تعمیرات پکیج آریستون در منزل

تعمیر پکیج آریستون در منزل از جمله خدماتی است که این مجموعه ارائه می دهد. نیازی به جا به جایی دستگاه نمی باشد تعمیرکار سیار ما در منزل حضور یافته و عیب یابی و تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن و در محل انجام می دهد. برخی از عیب ها را می توانید خودتان به راحتی و با کمک مشاوران ما رفع نمایید. کافی است با مشاوران ما تماس گرفته و با آن ها مشورت نمایید چنانچه عیب جزئی باشند و نیازی به حضور تعمیرکار نباشد شما را راهنمایی کرده تا بتوانید عیب دستگاه خود را برطرف نمایید.

هر چند وقت یکبار باید پکیج رسوب زدایی شود

رسوب زدایی پکیج

سرویس کامل پکیج

با انجام سرویس پکیج به بهبود عملکرد دستگاه کمک کرده و بازدهی و راندمان دستگاه افزایش می باشد. چنانچه مدت زمان زیادی از سرویس و رسوب گذاری پکیج تان می گذرد توصیه می شود از سرویس کامل پکیج استفاده نمایید. در سرویس کامل پکیج آریستون کلیه قطعات مورد بررسی و سرویس قرار می گیرند. این نوع سرویس باید به صورت تخصصی انجام گیرد.

رسوب زدایی پکیج آریستون اصفهان
سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای نوع دیگر سرویس پکیج می باشد که در بازه های زمانی کوتاه تر انجام می شود. این سرویس با توجه به اینکه زمان بین سرویس ها کوتاه می باشد راحت تر و سبک تر می باشد و به بهبود عملکرد دستگاه نیز کمک می کند. با رعایت این موضوع از ابتدا و همچنین یادگیری آن می توانید سرویس های دوره ای را خودتان به راحتی انجام دهید.

آنچه همراهان محترم در مورد ما می گویند

خدا قوت به شما و همه پرسنل شما. منکه واقعا راضی بودم بدون دردسر و سریع مشکل پکیج رو حل کردند.

درود سپاس به تمام مجموعه شما. بسیار عالی هست که خدمات را با بهترین کیفیت انجام میدید. اصلا فکر نمی کردم انقدر سریع نیرو بفرستید و تعمیرات رو انقدر خوب و سریع انجام بدند. واقعا جای تشکر داره زحماتتون.

درود

تشکر بابت ارائه خدمات خوبتان. اینکه خدماتتان را با بهترین کیفیت انجام می دهید و نیروهای متعهد، کاربلد و با اخلاقی دارید جای تشکر داره. سرویس پکیج واحدهای ساختمان ما خیلی تمیز و خوب انجام دادند و بسیار خوش قول بودند.

فقط میتونم بگم تشکر از شما. تعمیرکار بسیار خوش قول، صبور و کاربلد بودند. و یه تشکر بابت اینکه تو این اوضاع هزینه ای که دریافت کردند منصفانه بود.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات و تعمیرات با کیفیت ، با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس