تعمیر پکیج بایماک اصفهان

تعمیر پکیج بایماک اصفهان

تعمیر پکیج بایماک اصفهان

تعمیر پکیج بایماک اصفهان یکی از تعمیرگاه هایی است ، که پکیج ها را تعمیر می کند . شما می توانید با مراجعه به این تعمیرگاه، پکیج‌های خود را تعمیر کنید. در سال‌های اخیر استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی طرفداران بسیار زیادی دارد. مشکلی که در استفاده از این سیستم ها دیده می شود.

استفاده از انواع نامناسب آنها در محیط های آپارتمانی است . در مجموع پکیج با استانداردها و کاربردهای مختلف وجود دارد که متناسب با هر نوع و متراژ ساختمان ها می توان از آن استفاده کرد.نصاب دستگاه موظف است قبل از نصب پکیج ،  شوفاژ یا رادیاتور،  یا باز کردن دستگاه، از درست بودن و صحت موارد ایمنی گفته شده در در بالا اطمینان پیدا کند و موارد را چک کند.

در صورت عدم مغایرت پکیج با شرایط محیطی تکنسین موظف است که پکیج دیواری را مناسب با متراژ و اندازه ساختمان و شرایط محیط تعویض نمایید.

علت سرد و گرم شدن دمای پکیج

تعمیر پکیج بایماک اصفهان ،‌ علت سرد و گرم شدن دمای پکیج

علت سرد و گرم شدن آب پکیج دلایل متفاوتی دارد که باید یکی از این موارد را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر شود. یکی از موارد سرد و گرمی آب پکیج، فشار آب است. در صورتی که فشار آب ورودی دارای نوسان باشد ممکن است که آب سرد و گرم شود. همچنین یکی دیگر از علل سرد و گرمی آب پکیج، خرابی پمپ ورودی می باشد که همین امر هم باعث نوسان آب ورودی می شود.

از دیگر علت سرد و گرم شدن آب پکیج، سنسور آب می باشد. سنسور آب گرم یکی از قطعات مهم در پکیج است که وظیفه گرم کردن آب ورودی را دارد . در صورت خراب شدن این قطعه باید تعویض شود . از دیگر موارد سرد و گرم شدن دمای پکیج در برخی موارد جرم گرفتن مبدل پکیج می باشد . در پکیج های معمولاً با توجه به میزان رسوب آب در هر چند وقت یکبار مبدل ثانویه رسوب می گیرد. که باید رسوب زدایی شود و یا مبدل اولیه پکیج جرم گرفته که باید آن هم رسوب زدایی شود.

راه حل رفع این مشکل این گونه است که باید با استفاده از اسید رسوب زدایی آن را برطرف کرد .  معمولاً دو سال یکبار این اتفاق می افتد که حتماً باید رسوب زدایی شود.اگر در این زمینه تجربه ای ندارید و در اصفهان ساکن هستید، تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج بایماک اصفهان به کمک شما می آیند. کافی ست با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اصفهان تماس بگیرید .

100 درصد تعمیرات دارای بهترین کیفیت و گارانتی تضمین کیفیت هستند

تعمیر پکیج بایماک اصفهان ،‌ داغی بیش از حد

تعمیر پکیج بایماک اصفهان ،‌ داغی بیش از حد

در کنار مزایای بسیاری که پکیج دارد و باعث می شود مصرف کنندگان این محصول را به گرمایشی های دیگر ترجیح دهند، معایبی نیز دارد . این معایب ممکن است مصرف کننده را از این محصول دور کند. گرم شدن بیش از حد پکیج اغلب در نتیجه خرابی ویژگی های ایمنی پکیج ها می باشد.

بیشتر اوقات کد خطا بر روی صفحه نمایش دیجیتال نمایش داده می شود تا به شما کمک کند که متوجه بیش از حد بالا رفتن درجه حرارت شوید و مشکل را پیدا کنید. این امر معمولاً به دلیل خرابی قطعه ای مانند پمپ یا مسدود شدن سیستم است.

برای اینکه پکیج شما دچار این مشکلات نگردد ،‌ حتما نکات نگهداری و افزایش عمر ذکر شده در تعمیر پکیج فرولی اصفهان را مطالعه نمایید .

کاهش هزینه ی تعمیرات تا 70 درصد !

علت اینکه آب مدتی طول میکشد تا داغ شود

اگر تمام موارد فوق را قدم به قدم چک کرده اید و ضمن اینکه دستگاه پس از روشن شدن شعله مدتی کار می‌کند ،  سپس ارور افزایش بیش از حد دما را می دهد. به این معنا می باشد که پمپ در حال کار است . چون همانطور که در بالا ذکر شد در صورت خرابی و کار نکردن پمپ به هر دلیلی به محض روشن شدن شعله دمای دستگاه به شدت بالا می رود و ارور می دهد.

یکی دیگر از دلایل جلوگیری از گردش صحیح آب در مدار گرمایش و بالا رفتن دمای پکیج، وجود هوا در پکیج و پمپ است .  هوا به داخل پمپ آب آمده و در صورت عدم تخلیه باعث ایجاد فضای خالی حول محور پروانه پمپ می شود . به همین خاطر آب در مدار به درستی چرخش پیدا نمی‌کند و دما افزایش پیدا می کند.

شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرکار پکیج خود را تعمیر کنید و خرابی پکیج را شناسایی کنید. تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج بایماک اصفهان با تمامی مشکلات پکیج بایماک آشنایی دارند و در سریع ترین زمان پکیج شما را تعمیر می کنند.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *