تعمیر پکیج ری در اصفهان

تعمیر پکیج ری در اصفهان

تعمیر پکیج ری در اصفهان

تعمیر پکیج ری در اصفهان را به دستان با مهارت تعمیرکاران تعمیر پکیج اصفهان بسپارید . پکیج به سیستم گرمایشی ای گفته می‌ شود که در حال‌ حاضر در بیشتر خانه‌ ها وجود دارد . باید گفت پکیج به‌ راحتی توانسته جایگزین خوبی برای موتور خانه‌ ها و آبگرمکن‌ های قدیمی باشد. پکیج ها در دو نوع دیواری و زمینی هستند که بیشتر آنها را در قسمت تراس خانه نصب می‌ کنند. البته گاهی از اوقات پکیج ها را در آشپزخانه‌ ها هم قرار می‌ دهند.

خوب است به‌ جهت ایمنی خود حتماً از دودکش‌ های دو جداره استفاده کنید که امنیت جانی شما و دیگر اهالی خانه تامین شود و هوای کافی مورد نیاز پکیج از محیط اطراف وجود داشته باشد و خطری شما را تهدید نکند.

پکیج ها بسته به نوع برند و موتوری که دارند، ممکن است پس‌ از مدتی که از استفاده ی آنها می‌ گذرد، دچار اشکالاتی در کارکرد و یا نقص فنی شوند . بهتر است به‌ موقع تعمیر گردند.یکی از انواع پکیج ها، برند ری است . اصفهانی‌ های عزیز در صورت دارا بودن این پکیج دیواری می‌ توانند به مرکز تعمیر پکیج ری در اصفهان مراجعه کنند تا تعمیر پکیج در کوتاه‌ ترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیر پکیج ری در اصفهان ، فشار پکیج

تعمیر پکیج ری در اصفهان ، فشار پکیج

برای اینکه اشکال کم‌ و زیاد شدن فشار پکیج برطرف شود، اول باید قسمت های حرکتی و ورودی پکیج را چک نمود . بعد قسمت سنسور و برد دستگاه را بررسی کرد.

– علت شایع که موجب خرابی در پکیج می‌ شود پمپ دستگاه است .پمپ عهده‌ دار کنترل میزان آب ورودی و خروجی در پکیج و سرعت بخشیدن به آن است. اگر فشار مناسب در پمپ وجود نداشته باشد و یا خرابی در این قسمت پدیدار شود، کم‌ و زیاد شدن فشار پکیج امری اجتناب‌ ناپذیر خواهد بود.

برای حل این مشکل پیش‌ از همه اطمینان یابید که اتصالات پکیج از سلامت برخوردار هستند . هواگیری به درستی انجام‌ شده است. سپس به فکر عوض کردن پمپ باشید.

در بیشتر موارد وقتی این خطا رخ می‌ دهد کافی‌ است تا هوا گیری صورت گیرد تا مشاهده کنید پمپ به‌ خوبی کار می‌ کند. تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج ری در اصفهان تمام این موارد را به طور حرفه ای برای شما انجام می هند.

– به دلیل لوله‌ هایی که در پکیج وجود دارد آب ورودی و خروجی دستگاه به گردش در می‌ آیند که اگر زنگ‌ زدگی، پوسیدگی و یا نشت مواد معدنی در لوله‌ ها وجود داشته باشد.  امکان دارد لوله‌ ها نتوانند مقاومت کافی داشته باشند و فشار مورد نیاز را تامین کنند که خود منجر به بروز اشکال می‌ شود . لوله‌ ها و قسمت‌ های متصل به پکیج باید بررسی شوند.

توجه داشته باشید که وقتی لوله‌ های دستگاه تغییر رنگ می‌ دهند، نشانه‌ ای از بروز مشکل در آنها است. پس از انجام تست حتما لوله‌ های پکیج را هواگیری کنید.

برای رهایی از این مشکلات و اطلاع از نکاتی که شما را از تعمیر پکیج بی نیاز می کند روی عبارت تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کن

به کمک خدمات ما تا 70 درصد هزینه ی تعمیرات پکیج خود را کاهش دهید  !

علل گرم و سرد شدن آب پکیج

تعمیر پکیج ری در اصفهان ،‌گرم و سرد شدن آب

علل گرم‌ و سرد شدن آب پکیج موارد زیادی را شامل می‌ شود که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت:

  • سنسور آب گرم: از قطعات بسیار مهم در پکیج است که آب ورودی به دستگاه را گرم می‌ کند . در صورت خرابی باید عوض شود.
  • فشار آب: اگر فشار آب ورودی نوسان داشته باشد امکان سرد و گرم شدن آب وجود دارد. علاوه‌ بر این خرابی پمپ هم می‌ تواند باعث نوسان آب شود . باید فشار آب بررسی و یا پمپ تعمیر شود.
  • فلومتر: دستگاه‌ هایی که قطعه ی فلومتر دارند، اگر خراب شوند باعث سرد و گرم شدن آب می‌ شود.
  • جرم گرفتگی مبدل: در پکیج هایی که دو مبدله هستند، هر چند وقت یک‌ بار با رسوب آب دچار رسوب گرفتگی می‌ شوند . یا آنهایی که مبدل اولیه دارند و جرم می‌ گیرند، باید رسوب زدایی شوند.
  • شعله بلند: وقتی شعله ی پکیج بیش‌ ازحد بلند باشد، آب خیلی زود گرم می‌ شود . زمانی‌ که به دمای مورد نظر رسید پکیج خاموش می‌ شود . آب بعد از مدتی سرد خواهد شد که باید میزان جریان گاز را مورد بررسی قرار داد.
  • فلو سوئیچ: وقتی شیر آب گرم را باز می‌ کنید، آب گرم می‌ شود و با باز کردن شیر آب سرد، آب یکدفعه سرد می‌ شود که علت آن خرابی قطعه ی فلو سوئیچ است.

اگر هر کدام از موارد بالا که بیان شد برای دستگاه شما پیش بیاید کافی‌ است تا با تیم تعمیرات حرفه ای پکیج ری در اصفهان تماس بگیرید . منتظر آمدن آنها جهت رفع عیوب دستگاه خود باشید.

گارانتی کیفی 100 درصد خدمات و تعمیرات !

علائم خراب بودن ترموستات پکیج

علائم خراب بودن ترموستات پکیج با در نظر گرفتن برند های مختلف متفاوت از همدیگر می‌ باشد . اگر نسبت‌ به این نشانه‌ ها و علائم بی‌ توجهی کنید، منجر به ایجاد اشکالات بزرگتری در دستگاه شما خواهد شد . تا جایی‌ که ممکن است خسارات و هزینه‌ های بسیار گزافی را برای تعمیرات آن پرداخت نمایید.

گاهی از اوقات تعمیر خرابی در پکیج به‌ قدری دیر انجام می‌ شود . چاره‌ ای جز تعویض پکیج برای شما باقی نمی‌ ماند. بنابراین هر زمانی‌ که مشاهده کردید نشانه‌ هایی از خرابی در دستگاه وجود دارد، با مرکز نمایندگی تعمیرات پکیج ری تماس بگیرید تا جلوی پدید آمدن اشکالات بزرگتر را بگیرید.

یکی از علائم بسیار شایع خرابی ترموستات در پکیج دیواری خاموش شدن دستگاه به‌ صورت خود به‌ خود است . این مشکل هر چند ساعت یک‌ بار و یا هر چند دقیقه یک‌ بار اتفاق می‌ افتد.

کار نکردن دکمه‌ های دستگاه هم از دیگر علائم خرابی ترموستات است که صدای کلیک از ترموستات شنیده نمی‌ شود .یا این قطعه صدای وزوز می‌ دهد. همچنین میزان دما سرد تر یا گرم تر از آن‌ چیزی است که ترموستات نشان می‌ دهد.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج ری در اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *