تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان

تعمیرات پکیج اصفهان

تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان

تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان را به مجموعه ی تعمیر پکیج اصفهان بسپارید و نگران نباشید . این مجموعه با داشتن بهترین نیروی متخصص ، تلاش می کند همواره تمامی تعمیرات را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد .

تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان

تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان

تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان توسط متخصصین با تجربه، کارآزموده و ماهر ما در مرکز تعمیر پکیج اصفهان با استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد انجام می گردد. آشنایی و به روز بودن دانش و تخصص نیروهای ما سبب شده است تا خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای و با بهترین کیفیت به همشهریان ارائه نماییم.

برآورد هزینه تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان

هزینه تعمیر کار نکردن پکیج مکس الیت

از رایج ترین مشکلات و خرابی های پکیج می توان به کار نکردن پکیج اشاره کرد که دلایل مختلفی دارد. خرابی برد یکی از دلایل مهم کار نکردن پکیج می باشد.

نوع خدماتقیمت ( ریال )
تعمیر برد پکیجاز 500000 تا 1200000
تعویض برد الکترونیکی1000000

نمایندگی پکیج مکس الیت در اصفهان

تعمیرات پکیج مکس الیت اصفهان

هزینه گرم نکردن پکیج مکس الیت

از مشکلات رایج پکیج می باشد و با خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات این مشکل برای دستگاه به وجود می آید. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. خرابی سنسور دما از دلایل گرم نکردن پکیج می باشد.

خدماتهزینه ها
تعویض سنسورهای دمای پکیجاز 300000 - 400000
ایاب و ذهاباز 150000 الی 250000
نمایندگی پکیج مکس الیت اصفهان و تعمیرات پکیج مکس الیت

تعمیرکاران ما دارای بیش از 5 سابقه تخصص در زمینه تعمیر انواع پکیج می باشند.

هزینه سرویس پکیج مکس الیت

سرویس های پکیج به دو صورت سرویس دوره ای و سرویس کامل صورت می گیرد. با انجام سرویس های دوره ای دیگر نیازی به سرویس های کامل نمی باشد و هزینه این دو سرویس متفاوت می باشد. سرویس ها سبب افزایش کارایی و طول عمر دستگاه می شود.

نوع سرویسقیمت ( ریال )
تنظیم شیر کنترل گاز 250000
سرویس سالیانه و راه اندازی پکیج 500000
سرویس کامل ( اسیدشویی، سرویس پمپ و قطعات، سرویس شعله و جرقه زن )1500000
سرویس پیلوت دستگاه های پکیج زمینی و دیواری 300000
هزینه سرویس پکیج مکس الیت

تمامی تعمیرات تخصصی پکیج را ضمانت می کنیم و دارای گارانتی می باشد.

چرا ما؟

این مجموعه با توجه به سابقه و تجربه ای که در زمینه تعمیرات تخصصی پکیج دارد و با به کارگیری تعمیرکاران متخصص و حرفه ای و استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد توانسته اند رضایت درصد زیادی از مشتریان را به آورند و روز به روز در تلاش هستند تا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به همشهریان ارائه دهند.

کیفیت
سرعت
مهارت
رضایت مشتری
نمایندگی پکیج مکس الیت در اصفهان و تعمیرات پکیج مکس ایت

ارائه خدمات در سریع ترین زمان بدون تعطیلی

  • ارائه خدمات سریع

    ارائه خدمات توسط این مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. از جمله اصولی که این مجموعه به آن پایبند می باشد ارائه خدمات سریع و با کیفیت در محل می باشد.

  • تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای

    این مجموعه متخصصین کارآمد و ماهر در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج را در اختیار دارد تکنسین های ما به تکنولوژی و فناوری های نوین و به روز آشنا بوده و تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

  • ضمانت و گارانتی قطعات

    قطعاتی که برای تعویض و تعمیر پکیج مکس الیت مورد استفاده قرار می گیرد و به کار برده می شود همگی دارای بهترین کیفیت و قطعات اصل می باشد. قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد.

  • تعیین زمان خدمات توسط شما

    شما می توانید زمان ارائه خدمات را خودتان تعیین نمایید. با تماس شما با کارشناسان ما و تعیین زمان موردنظرتان، تعمیرکاران ما در همان تاریخ و زمان با شما هماهنگ شده و برای تعمیرات به محل اعزام می شوند.

تعمیر پکیج مکس الیت در منزل توسط خودتان

سرویس و برطرف کردن صدای فن پکیج

اگر فن دستگاه شما به درستی نمی چرخد و یا اینکه هنگام کار کردن سرو صدای زیادی دارد بدین معنی می باشد که فن نیاز به سرویس دارد. ویدیویی که مشاهده می کنید آموزش سرویس فن و برطرف نمودن این مشکل می باشد چنانچه می خواهید این کار را خودتان انجام دهید پیشنهاد می شود این ویدیوی آموزشی را مشاهده نمایید.

ارائه خدمات تعمیر پکیج در کمتر از 3 ساعت!

چگونه عمر پکیج خود را طولانی کنیم؟
  • سرویس های دوره ای از موارد بسیار کاربردی جهت بهبود عملکرد و افزایش عمر پکیج می باشد. سعی کنید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس نمایید.
  • اگر برای مدت طولانی از پکیج استفاده نمی کنید و یا دستگاه در محیط بیرون نصب شده است دقت کنید که دستگاه دچار یخ زدگی نشود و اقداماتی را جهت جلوگیری از یخ زدگی دستگاه انجام دهید.
  • سعی کنید از پکیج در دمای کمتر از 60 درجه استفاده نمایید. تنظیمات دما را روی دمای زیاد قرار ندهید.
  • از تجهیزات محافظتی مانند فیلتر و رسوب گیر و محافظ برق استفاده نمایید.

اگر می خواهید از نکاتی که می تواند شما را از تعمیرات پکیج بی نیاز کند ،‌ مطلع شوید روی عبارت تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کنید

نمایندگی پکیج مکس الیت در اصفهان سرویس، نصب و تعمیرات

دو مورد از رایج ترین مشکلات پکیج

نداشتن گرما و آب گرم پکیج

از مشکلات رایج پکیج می توان به نبود گرما و آب گرم پکیج اشاره کرد. این مشکل دلایل متعددی دارد برخی از قطعات که دارای عیب و خرابی می شود سبب بروز این مشکل می شود. در ادامه به این علت اشاره می شود که باید قطعاتی که به آن اشاره شده است مورد بررسی قرار گیرد.

  • خرابی دریچه
  • خرابی هواکش
  • خرابی ترموستات
  • سطح کم آب در مخزن و پکیج
تعمیرات پکیج مکس الیت در اصفهان
نشتی و چکه کردن پکیج

نشتی و چکه کردن پکیج از دیگر مشکلات رایج پکیج می باشد که این مشکل نیز دلایل مختلفی دارد که در ادامه به این دلایل اشاره می شود. هریک از مواردی که به آن اشاره می شود را مورد بررسی قرار دهید.

  • شل بودن اتصالات لوله
  • سوراخ و یا حرفه مخزن
  • ترک داشتن مبدل حرارتی
  • نشت آب از پمپ
  • خرابی و ایراد در شیر اطمینان

تمامی خدمات به صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران حرفه در محل انجام می گیرد و نیازی به جا به جایی دستگاه نمی باشد

پرتکرار ترین سوالات در مورد پکیج

چرا پکیج صدای سوت و صدای ناهنجار می دهد؟

به مرور زمان بر اثر استفاده از دستگاه ممکن است برخی از مشکلات برای دستگاه به وجود آید این مشکلات دلایل مختلفی دارد. در ادامه به برخی از شایع ترین این مشکلات اشاره خواهد شد. شایع ترین دلایلی که باعث می شود بخاطر آن دستگاه سر و صدای ناهنجار تولید کنید عبارت است از:

  • وجود حباب هوا داخل پمپ
  • وجود ذرات آهک در مبدل حرارتی
سرویس و تعمیر پکیج مکس الیت در اصفهان
چرا پکیج دیواری روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج دیواری و اینکه چرا روشن نمی شود از دیگر سوالات رایج می باشد. برای پاسخ به این سوال باید گفت روشن نشدن پکیج نیز دلایل مختلف دارد. این دلایل عبارت است از:

  • گرفتگی لوله های بخاطر هوا و یا رسوب
  • تنظیم نبودن فشار پکیج
  • بسته بودن مسیر دود
  • خرابی شمعک یا جرقه زن

کلیه تعمیرات که توسط نیروهای ما انجام می شود دارای گارانتی بود و ضمانت می کنیم.

آنچه شما درباره ما می گویید

عالی. کارتون حرف نداره. تعمیرات ، برخورد و سرعت و تمیزی همه چیز عالی بود. تشکر از شما

با تشکر از شما و تیم تان. از ارائه خدمات خوبتان بسیار تشکر می کنم. نیروی تعمیرکارتان بسیار وقت شناس و ظیفه شناس بودند و تعمیرات را بسیار سریع انجام دادند. سپاس

بنده خواستم یکبار دیگر به صورت پیام اینجا از شما تشکر کنم. فکر نمی کردم انقدر سریع بیان و انقدر راحت و خوب تعمیرات و سرویس پکیج ما رو انجام بدند. در پناه حق

با تشکر از شما و سپاس از خدمات عالی تان. بنده بخاطر کارم بقیه روزها وقت ندارم اینکه روزهای تعطیل و با توجه به نیاز مشتری در زمان مورد نظر خدمات ارائه می دهید بسیار عالی می باشد. درود بر شما.

شماره تماس