تعمیر پکیج دئوترم اصفهان

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان یکی از تعمیرگاه های بسیار مهمی است ، که امروزه توانسته است خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه دهد .  به همین دلیل است که امروزه مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور برای تعمیر پکیج های خود از این تعمیرگاه استفاده می کنند.

خدمات بسیار مهمی که این مرکز یعنی مرکز تعمیر پکیج اصفهان  به مشتریان خود ارائه می دهد. زمانی که پکیج شما دچار خرابی شد تعمیرکاران در هر ساعتی از شبانه روز می توانند به منازل شما مراجعه کنند . با پیشرفته ترین لوازم اولیه، پکیج شما را در کوتاه ترین زمان ممکن درست می کنند . همچنین از دیگر دلایل که این تعمیرگاه بسیار شهرت یافته است، مربوط به قیمت می باشد . تعمیرکاران با یک قیمت مطلوب و کاملا مقرون به صرفه ای پکیج ها را تعمیر می نمایند.

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان ، نشتی آب

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان ، نشتی آب

یکی از مشکلاتی که امروزه برای انواع پکیج های دیواری و زمینی پیش می آید، نشتی آب از پکیج است . نشتی آب پکیج علت های مختلفی دارد .  تعمیرکار می تواند به راحتی این مشکل پکیج را برطرف نماید. علت نشتی آب از پکیج می تواند ناشی از خرابی قطعات مختلف پکیج باشد.

از دلایل مهم دیگر نشتی آب از پکیج ها، مربوط به خوردگی و فرسایش لوله های پکیج است. ممکن است در اثر زمان بسیار طولانی لوله ها دچار فرسایش و خوردگی شده باشند . در اثر فرسایش سوراخ هایی در لوله ها ایجاد شده باشند و باعث شود که آب از درون پکیج به بیرون نشت کند.

از دلایل مهم دیگری که باعث می شود آب به صورت قطره قطره از پکیج ها به بیرون نشت کند، مربوط به خراب شدن پمپ های آب در پکیج ها است . زمانی که پمپ آب نیم سوز شود باعث می شود که آب به درستی در پکیج ها به گردش در نیاید . به همین علت باعث نشت آب از پکیج ها می شود . اگر شما به تعمیر و یا تعویض پمپ های آب در پکیج ها توجه نکنید ، ممکن است که بتواند به قطعات دیگر نیز آسیب جدی وارد کند . در این صورت می تواند هزینه های بسیار زیادی را برای شما مشتریان عزیز به وجود آورد.

برای رهایی از این مشکل و تعمیرات پکیج می توانید نکات نگهداری و افزایش عمر پکیج را مطالعه نمایید . بدین منظور روی تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید

به کمک خدمات ما می توانید هزینه ی تعیمرات پکیج خود را تا 70 درصد کاهش دهید .

علت افت فشار آب پکیج

تعمیر پکیج دئوترم اصفهان ،‌افت فشار آب

مرکز تعمیر پکیج دئوترم اصفهان به تعمیر قطعات اصلی و مهم انواع پکیج ها می پردازد. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای انواع پکیج ها در مدل های مختلف پیش بیاید، مربوط به افت فشار آب پکیج است . افت فشار علت های مختلفی را دارد که در این قسمت به بررسی و شرح علت های افت فشار آب پکیج می پردازیم:

  • یکی از مهمترین علت هایی که می توانیم بگوییم که باعث افت فشار در پکیج می شود این است که نشتی آب در مدار های بسته و قسمت های مختلف لوله های پکیج وجود دارد . به همین علت است که دمای آب و همچنین فشار آب به سرعت پایین می آید.
  • ممکن است زمانی که شما شیر پرکن آب پکیج را باز کرده اید، فراموش کرده اید که این شیر را ببندید . در اثر باز ماندن شیر آب پرکن پکیج در مدت زمان طولانی باعث شده است که فشار آب به سرعت افت پیدا کند . می توانیم بگوییم که از مهم ترین دلایل افت فشار در پکیج های دیواری و زمینی همین باز گذاشتن شیر پرکن مخزن پکیج ها می باشد.

اگر شما می خواهید که فشار پکیج خود را در مدت زمان کوتاهی به سرعت بالا ببرید، در اولین قدم شما باید فشار پکیج را توسط شیر پرکن روی دمای یک و نیم درجه بگذارید . در مرحله بعد بهتر است که پکیج را ریستارت نمایید . یا بهتر است که پکیج خود را برای مدتی حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه از برق بکشید و دوباره آن را به برق بزنید تا فشار آن به سرعت بالا بیاید.

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را به صورت 100 درصد ضمانت کیفی می کنیم !

علائم گرفتگی لوله پکیج

تعمیرکارانی که به تعمیر پکیج در اصفهان می پردازند، به راحتی می توانند در کمترین زمان ممکن به مشکلات مختلف پکیج پی ببرند .  یکی از مشکلات رایجی که برای پکیج ها به وجود می آید، گرفتگی لوله پکیج است . که علامت های مختلفی دارد که در این قسمت می خواهیم به چند مورد از علائم گرفتگی لوله پکیج اشاره داشته باشیم:

یکی از مهم ترین علامت های گرفتگی لوله پکیج که شما به راحتی می توانید به آن پی ببرید، این است که زمانی که شما آب را باز می کنید ممکن است که فشار آب گرم بسیار کم باشد . این می‌تواند یکی از مهمترین دلایل گرفتگی لوله های پکیج باشد.

از دلایل مهم دیگر این است که شما زمانی که آب را باز می کنید زمان زیادی طول می کشد که آب گرم شود . این عامل نشان دهنده گرفتگی لوله های پکیج می باشد.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج دئوترم اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *