تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان

تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان

تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان

تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان را به متخصصین مرکز تعمیر پکیج اصفهان بسپارید . شاید شما هم مانند بسیاری از مصرف کنندگان عزیز، انجام سرویس را کار بیهوده تلقی کنید، اما در نظر داشته باشید تعمیر پکیج اس جی پی از هزینه‌های زیادی برخوردار است که می توانید با سرویس دوره ای از هزینه های بیهوده خودداری کنید.

ممکن است که در مواردی از قبیل عدم مکش مناسب برای دودکش و نبود هوای کافی، کثیفی مشعل ها، کمبود هوا در محیط اطراف پکیج و.. دچار مشکل شوید و نیاز به تعمیرکار داشته باشید، اگر ساکن اصفهان هستید مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان پیشنهاد ما به شماست.

علت گرم و سرد شدن آب پکیج

در پکیج های دو مبدله معمولا بعد از گذشت ۲ سال از شروع کار مبدل صفحه ای پکیج جرم می گیرد و باید با اسید شستشو شود. البته زمان دو سال تقریبی است و به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد که این زمان از تا پنج سال تغییر می کند. شاید نزدیک به ۸۰ درصد علت سرد و گرم شدن آب در پکیج های دو مبدله این مورد باشد و دومین مورد آبی است که وارد واحد مسکونی می‌شود را چک کنید تا نوسان نداشته باشد.

در بعضی مواقع به دلیل تنظیم نبودن پمپ آب ساختمان آب نوسان زیادی دارد و مرتباً فشار آب کم و زیاد می شود و علت سرد و گرم شدن آب پکیج ها همین موضوع است. بعضی مواقع زمانی که شیر آب گرم را باز می کنیم آب به خوبی گرم می شود اما زمانی که آب را با سرد مخلوط می کنیم آب به جای ولرم شدن کاملاً سرد می شود و این روند تکرار می شود. در این موارد احتمالاً می شود گفت اشکال از فلوسوئیچ است.

البته در این موارد که به جای ولرم شدن ناگهان سرد می شود، علت آن رسوب مبدل ثانویه و عدم تنظیم شعله نیز می تواند باشد و تشخیص آن نیاز به تجربه یک سرویس کار دارد که از عهده تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان بر می آید.

برای اطلاع از نکات افزایش عمر پکیج روی تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید

به کمک خدمات ما تا 70 درصد هزینه ی تعمیرات پکیج خود را کاهش دهید  !

تعمیر خاموشی ناگهانی پکیج اس جی پی اصفهان

تعمیر خاموشی ناگهانی پکیج اس جی پی اصفهان

زمانی که مشکل پکیج اس جی پی خاموش شدن مداوم پکیج باشد، مشکلات متفاوتی وجود دارد. در برخی موارد مشکل از برد دستگاه می باشد و علت دیگر خاموش شدن پکیج می تواند کم بودن فشار آب و گاز باشد که با تنظیم فشار مشکل برطرف خواهد شد. البته دلایل مختلفی مانند رسوب گرفتن لوله ها و.. نیز دارد که باید توسط متخصصین بررسی شود.

بهتر است بعد از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با سرویس دوره ای پکیج پیش بروید. ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه اطلاعات خودتان می‌توانید آن را تعمیر کنید.

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را به صورت 100 درصد ضمانت کیفی می کنیم !

علت خراب شدن جرقه زن و یون تشخیص شعله

تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان ، خرابی جرقه زن

علت خراب شدن جرقه زن و یون تشخیص شعله در این است که زمانی که شعله شکل بگیرد و پس از هفت ثانیه خاموش می شود بدین معناست که الکترود توانسته پیام مناسب با گرم شدن به برد ارسال کند و تاکید می‌کند که باید در قسمت هفت ثانیه شعله خاموش شود تا متوجه شوید ایراد از الکترود می‌باشد.

اگر شعله پکیج بعد از چهار تا یازده ثانیه خاموش شود، ایراد از الکترود نیست. تست خرابی برد و جرقه زن ساده است ، کافیست در برد را باز کنید و یک فازمتر را نزدیک به سوکت جرقه زن بر روی برد کنید، پکیج را روشن کنید و آب گرم را باز کنید، اگر سوکت جرقه زن به فازمتر  تولید جرقه نماید به این معناست که برد سالم است ، ولی اگر جرقه ای به فازمتر برخورد نشد متوجه می شویم که برد خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *