تعمیر پکیج بایکان اصفهان

تعمیر پکیج بایکان اصفهان

تعمیر پکیج بایکان اصفهان

تعمیر پکیج بایکان اصفهان ، توسط بهترین متخصصین تعمیر پکیج اصفهان انجام می شود . خراب شدن پکیج در بسیاری از کارهای ما مانند حمام کردن و گرمایش محیط و… اختلال ایجاد می‌کند. بنابراین نیاز است تا در صورت خرابی برای تعمیر پکیج اقدام کنیم . حتی برای جلوگیری از هزینه اضافی برای تعمیر، سرویس پکیج را به طور منظم هر چند وقت یکبار انجام دهید.

کسانی که این نگرانی را دارند که چطور پکیج خود را روشن کنند ، می‌توانند با تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج بایکان اصفهان تماس بگیرند و از آنها در مورد خرابی پکیج اطلاعاتی کسب کنند.

تعمیر پکیج بایکان اصفهان ، مشکلات رایج

روشن نشدن مشعل پکیج ممکن است که به دلایلی مثل وجود نوسان در فشار آب و جریان برق، وجود مشکل در ورودی گاز ، وجود مشکل در فشار هوا و کم بودن فشار گاز و.. رخ دهد. تمامی موارد گفته شده پیش از دریافت تعمیر پکیج باید ابتدا توسط خودتان بررسی گردد ، مثلا استفاده از محافظ برق و غیره که در صورت رفع نشدن مشکل باید در جهت تعمیرات پکیج اقدام نمایید.

اگر پکیج در حالت گرمایشی و زمستانی فعال باشد به طور خودکار آب گرم به سمت رادیاتورها می رود که پس از انتقال حرارت به سمت پکیج برمی گردد. در مبدل حرارتی پکیج دوباره گرما دریافت می شود. اگر در طی این روند مشکلات پیش‌آمده مانند خرابی برد پکیج و بسته شدن مسیر گرمایشی و غیر گردش آب دچار مشکل می شود . مبدل دچار حرارت زیاد می شود و ارور می دهد که در هر مدل از پکیج ها ارور ها متفاوت می باشند.

یکی دیگر از مشکلات رایج پکیج پایکان گرفتگی لوله و مسیر آب در پکیج می باشد، زیرا آب دارای املاح بسیاری می باشد که وقتی آب گرم می شود املاح  آن ته نشین می شود، به همین دلیل مسیر ورودی آب رسوب می گیرد و بسته می شود. برای جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می‌شود که دمای آب را پایین بیاورید.

اگر پکیج شما دچار این مشکل شد نگران نباشید، زیرا برای سرویس و تعمیر پکیج سرویس کار پکیج در اصفهان و در شهرهای دیگر پس از ثبت درخواست شما فوری خود را به محل رسانده و پس از بررسی های لازم، پکیج شما را تعمیر می کند.

همچنین برای اگاهی از نکات نگهداری و افزایش عمر پکیج روی تعمیر پکیج بوتان اصفهان کلیک کنید

بالاترین کیفیت تعمیرات را با کمترین هزینه ی ممکن از ما بخواهید

علت آبدهی پکیج بایکان چیست ؟

تعمیر پکیج بایکان اصفهان ،‌آبدهی پکیج

آب دادن پکیج دیواری ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که موجب پایین آمدن کارایی دستگاه و عمر مفید آن می شود. خرابی شیر تخلیه فشار پکیج یعنی شیر اطمینان و خرابی شیر پرکن پکیج و پوسیدگی و خوردگی اجزا، از بین رفتن آب بندی سیستم و غیره از سری دلایل آب دادن پکیج دیواری است . این مشکلات با تعمیر و تعویض توسط متخصص برطرف می شود.

نشت آب پکیج دیواری از مسائل مهم و جدی است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. مشکل آب دادن پکیج دیواری ممکن است به دلایل مختلفی باشد . پس از مواجهه با نشت آب بهترین کار این است که در جهت رفع آن اقدام کنید تا از بروز خسارات بیشتر به پکیج جلوگیری کنید. سرویسکاران مرکز تعمیر پکیج بایکان اصفهان در کوتاه ترین زمان مشکل نشتی پکیج را رفع می کنند.

نشت آب پکیج موجب کاهش میزان آب در مخزن پکیج می شود که موجب کاهش فشار آب می شود که این امر موجب خاموش شدن پکیج و روشن نشدن آن می شود.

گاهی ممکن است از زیر پکیج آب چکه کند که در این صورت علت آب دادن از جزئیات زیر پکیج است، حتی ممکن است از داخل دچار نشتی و آبریزش شده باشد.

قبل از تماس با تکنسین قسمت های مختلف پکیج را بررسی کنید تا منشاء نشتی آب به پکیج دیواری را پیدا کنید.

ما ضامن کیفیت تمامی تعمیرات خود به صورت 100 درصد هستیم !

علت گرم نکردن آب پکیج بایکان چیست ؟

تعمیر پکیج بایکان اصفهان ،‌گرم نکردن آب پکیج

پکیج های گرمایشی از نظر سوخت مصرفی به دستگاه‌های پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج دوگانه سوز و پکیج برقی تقسیم می‌شود و معمولاً پکیج گازوئیلی و دوگانه سوز در ویلاها و ساختمان های حیاط دار مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج دیواری یکی از پرکاربرد ترین سیستم های گرمایشی در ساختمان ها می باشد.

در صورت نیاز به آب گرم با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، مشعل پکیج به صورت اتوماتیک روشن می شود . با قطع کردن شیر آب مشعل پکیج خاموش می شود. پکیج ها نسبت به سیستم موتورخانه مرکزی مزایای بیشتری دارند . از جمله می‌توان به بازدهی انرژی بالاتر و تامین آب گرم فوری، مصرف سوخت کمتر، هزینه اولیه کمتر و کاهش هزینه های ساخت با کم شدن هزینه اجرایی موتورخانه در ساختمان و در نتیجه آن مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی و اشغال فضای کمتر نسبت به فضای موتورخانه اشاره کرد. به گونه ای که می توان به راحتی در یک کابینت فضایی را برای پکیج اختصاص داد.

تعمیرکاران مرکز تعمیر پکیج بایکان اصفهان به صورت حرفه ای در اصفهان فعالیت می کنند . شما می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری از مشاوران این مرکز کمک بگیرید.

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج اس جی پی اصفهان تماس حاصل فرمایید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *