تعمیر پکیج استانبول اصفهان

تعمیر پکیج استانبول اصفهان

تعمیر پکیج استانبول اصفهان

تعمیر پکیج استانبول اصفهان این امکان را به شما می دهد که در صورتی خرابی و آسیب دیدگی هرگونه از پکیج های خود، به این مرکز مراجعه کنید و بعد از شناسایی ایراد پیکج آن را تعمیر کنید. مرکز تعمیر پکیج اصفهان با دارا بودن تیمی مجرب به شما در این راستا کمک خواهد کرد.

امروزه در بیشتر خانه ها و دیگر مناطق مسکونی و اداری از انواع مختلف پکیج ها به منظور گرمایش استفاده می کنند، زیرا که پکیج ها به راحتی هم در داخل خانه قابل اجرا هستند و هم در بخش های خارجی همانند بالکن، حیاط خلوت و …  و دیگر هیچ نیازی به موتور خانه نیست .

پکیج ها معمولا به دو دسته دیواری و زمینی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها بنا به شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند .در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر پکیج ها خواهیم پرداخت و نکات مهمی که بهتر است در این رابطه بدانید را بیان خواهیم کرد .

تعمیر پکیج استانبول اصفهان ، کد های ارور

تعمیر پکیج استانبول اصفهان ، کد های ارور

پکیج ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت وجود یک ایراد فنی اروری را نشان می دهند تا فرد متوجه شود که پکیج مشکل دارد، در این بخش به برخی از مهم ترین معنی کد خطاهای پکیج اشاره خواهیم کرد که بهتر است آنها را بدانید تا در صورت نمایش داده شدن آنها متوجه شوید که پکیج شما چه ایرادی پیدا کرده است :

  1.  ارور A01 به معنی این است که مشعل پکیج روشن نشده است .
  2. ارور A02 به ما هشدار می دهد که یک مشکل در بخش کلید حرارتی پکیج وجود دارد .
  3. ارور A04 به معنای این است که آب ورودی به پکیج دارای فشار کم است .
  4.  A06 به دلیل این نمایش داده می شود که سنسور NTC در پکیج دچار مشکل شده است .
  5. ارور A11 نیز خبر از وجود مشکلی در .حسگر دمای سیستم پکیج را می دهد .
  6.  ارور E01 به این معناست که شعله پکیج تشکیل نشده است .
  7.  E02 به دلیل وجود مشکل در کلید حرارتی نمایش داده می شود . ۸
  8. E03 زمانی رخ می دهد که فن پکیج کار نکند و یا پرشر دود دستگاه خراب شده باشد، همچنین زمانی که در ترموستات دود مشکلی وجود داشته باشد .
  9.  E04 نیز از دیگر خطا های رایج است و به این معنا است که فشار آب مناسب در مدار پکیج جریان ندارد .
  10.  به دلیل تنظیم نکردن الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایشی در پکیج های بوتا،ن ارور ADJ به شما نمایش داده می شود.

البته ارور های دیگر نیز ممکن است که نشان داده شود اما رایج ترین آنها مواردی که ذکر کردیم می باشند .

برای خلاصی از این ارور ها و افزایش عمر یخچال باید نکات نگهداری پکیج را مطالعه کنید . برای اطلاع از این نکات روز تعمیر پکیج فرولی اصفهان کلیک کنید

تضمین کیفیت 100 درصد خدمات و تعمیرات !

دلایل گرم نکردن آب پکیج

تعمیر پکیج استانبول اصفهان ، دلایل گرم نکردن

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای پکیج شما رخ دهد، این است که آب را به خوبی گرم نمی کند. این اتفاق ممکن است که بنا به دلایل مختلفی رخ دهد که در این بخش مهم ترین انها را بررسی می کنیم. در صورت مشاهده این مشکل بهتر است که به تعمیرات تخصصی کار را بسپارید.

تعمیرات تخصصی پکیچ استانبول اصفهان یکی گزینه هایی است که در صورت نزدیکی به شما می توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی مهم ترین دلایل عدم گرم کردن آب توسط پکیج عبارت است از :

  • خرابی سنسور دما NTC : یکی از شایع ترین دلایل این امر خرابی سنسور دما NTC در پکیج است. وطیفه این بخش، تشخیص دمای آب است و در صورتی که به درستی کار نکند، ممکن است که پکیج آب را گرم نکند .
  • شیر سه طرفه موتوری : در صورتی که شیر سه طرفه موتوری خراب شود نیز آب گرم نخواهد شد، زیرا در صورتی که این شیر به درستی باز و بسته نشود، عملکرد پکیج مختل می شود .
  • سوپاپ بای پاس : در صورتی خرابی این بخش در پکیج نیز آب به خوبی گرم نخواهد شد، زیرا وظیفه این بخش کنترل مسیر رفت و برگشت در مدار پکیج است .

طولانی بودن مسیر لوله کشی‌ها، کوپل بودن مدار آبگرم ، پایین بودن دمای آب سرد ورودی ، بالا بودن دمای آب سرد ورودی به پکیج و … از مهم ترین دلایل گرم نکردن آب پکیج است که می توان به آنها اشاره کرد .

کاهش هزینه ی تعمیرات تا 70 درصد !

دلایل صدای زیاد پکیج

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، صدای زیاد پکیج است. در این بخش به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت .

  •  ناصاف بودن محل نصب یکی از دلایلی است که باعث می شود که پکیج شما صدای زیادی را تولید کند .
  • خرابی فن نیز باعث ایجاد صدا می شود. در پکیج ها از چند فن مخصوص استفاده شده است که در صورت خرابی ممکن است صدا تولید کنند .
  • رسوب گرفتگی مبدل اصلی پکیج نیز باعث تولید صدا می شود، زیرا که مبدل اصلی پکیج در صورتی که رسوب بگیرد، اب از مدار عبور نمی کند .
  • لوله کشی نامناسب نیز از دیگر دلایل شایع این امر است .
  •  عدم هواگیری پکیج نیز از دیگر دلایل است، زیرا در صورت عدم هواگیری پکیج باعث صدا دادن می شود .
  • پایین بودن فشار آب ورودی نیز در مواقعی باعث صدا دادن پکیج ممکن می شود. در صورتی خرابی دستگاه بهتر است که آن را به کارشناس نشان دهید.

در تمامی شهر های کشور تعمیرات تخصصی برای انواع پکیج ها وجود دارد، به عنوان مثال در صورت ساکن بودن در اصفهان می توانید از تعمیر پکیج استانبول اصفهان بهره ببرید .

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر پکیج استانبول اصفهان تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *